Sobota, 6. avgust
Nisem jutranji tip človeka - sovražim zgodnje zbujanje in potrebujem kar nekaj časa (in kave), da začnem normalno delovati. Razen med dirkaškimi vikendi! Takrat je moja biološka ura nezmotljiva in ne potrebujem budilke.
Danes niti ni bilo tako hudo. Zbudil sem se “šele” ob 7:30, do Lučin pa sem potreboval približno 40 minut. Tudi po poti v Poljansko dolino sem v mislih premleval dirkalno progo. Od ovinka do ovinka. Kljub temu, da jo zares dobro poznam, je nekaj odsekov, ki mi delajo preglavice: kje zavirati, katero linijo ubrati, katero prestavo …
V primerjavi z lanskim letom je Lola precej drugačna. Spremenili smo prestavna razmerja v menjalniku, motor je pridobil dodatnih 1.500 vrtljajev, zapora diferenciala je močnejša - vse bo drugače! Šele po prvem treningu bom začel dobivati jasno predstavo, kako se bo dirkalnik obnašal in kaj bo potrebno ponastaviti.
Ob mojem relativno poznem prihodu v bokse je Lola že pripravljena. Dejan nima težav z zgodnjim zbujanjem in se jo je lotil že ob sedmi uri. Nalil je dodatnih pet litrov goriva za prvi trening, preveril pritisk zraka v gumah in mi, brez odvečnih besed, le prikimal, da je vse OK. Več kot to niti ne želim slišati. Moram še ogreti motor in menjalnik ter se odpravit na prvi trening.
1. trening: rezervirano
Prvi sobotni trening na gorskih dirkah je namenjen spoznavanju proge in preverjanju, če dirkalnik optimalno funkcionira. Tudi danes sem se na prvo vožnjo odpravil precej rezervirano. Spremenjena prestavna razmerja v menjalniku so vse postavila na glavo in sem moral na novo izbirati, v kateri prestavi bom odpeljal nekatere ovinke. Zaradi krajše prve prestave sem imel največ preglavic v skupini počasnih ovinkov, ampak že za naslednji trening imam veliko bolj jasno predstavo, kako moram odpeljati.
Veliko bolj me skrbi, da problemov z elektriko, ki smo jih imeli že na Gorjancih, nismo v celoti odpravili. Med vožnjo je dirkalnik nekajkrat izgubil moč ter “pokašljeval”. Trenutno v pavzi med dvema treningoma naš električar Matjaž Marko še enkrat preverja vso elektriko in išče napako.
Skupno 4. mesto in 3. v razredu trenutno ni rezultat, s katerim bi bil posebej zadovoljen. Vendar bo že drugi trening, ki se bo v kratkem začel, pokazal bolj realno sliko.
2. trening: kje je ta napaka?!
Kljub temu, da sem v drugem današnjem treningu izboljšal čas vožnje za več kot tri sekunde, sem bil v cilju zelo zaskrbljen. Problemov z elektriko nam očitno ni uspelo rešiti! Med vožnjo je motor večkrat izgubil moč, najhuje od vsega pa je, da se nam ta hip niti ne sanja, kje tiči napaka!
Še enkrat smo temeljito preverili vso električno napeljavo in lahko le upam, da bo v tretji vožnji boljše.
Medtem so se nad nami nabrali temni oblaki in nekaj kapljic je padlo na razgret asfalt. Na gorskih dirkah je vožnja v dežju, posebej s formulami, izjemno nevarna in si zelo želim, da bi tudi zadnji trening potekal v suhem.
3. trening: vsaj ena dobra novica med mnogimi
Neurje, ki je divjalo po Ljubljani, na srečo ni prišlo v Poljansko dolino. In to je bila edina dobra novica, ki sem jo bil deležen danes. Tudi v tretje so se ponavljali problemi z elektriko (ali pa morda bencinsko črpalko). Še pred startom sem so odločil, da se osredinim na vožnjo in da poskusim odmisliti tehnične težave. Na nekaterih odsekih sem bil preagresiven, naredil sem še nekaj manjših napak, pa vendarle mi je uspelo doseči drugi čas zadnjega treninga, kar je precej dobra popotnica za nedeljsko dirko.
Za danes sem svoje delo končal, pred Igorjem in Dejanom pa je še nekaj ur dela. Dirkalnik je potrebno temeljito pregledati. Upam, da nam bo uspelo locirati tudi okvaro in jo odpraviti pred dirko.