Volkswagnova modelska serija športnih terencev je s posodobljenim T-rocom ter povsem novima tiguanom in touaregom posodobljena. Zdaj je osvežen tudi najmanjši SUV znamke, T-cross.
Da bi T-cross izstopal v zahtevnem in konkurenčnem avtomobilskem razredu, so mu pri Volkswagnu namenili nov sprednji odbijač in preoblikovane meglenke ter sveže LED žaromete z VW-jevo matrično tehnologijo 'IQ.Light '. Tudi zadek je dobil nov svetlobni podpis, prečno obrobo zadnjega odbijača in spremenjene zadnje odsevnike. T-Crossu so bile dodane tri nove barve.
Nova notranjost
V kabini je nova generacija infotainment sistema. Diagonala serijskega zaslona na dotik meri 20,3 cm (8,0 palca); pri boljši izvedbi zaslona pa diagonala meri 23,4 cm (9,2 palca). Poleg tega bodo odslej vse različice štirivratnega petsedežnika serijsko opremljene z digitalnimi instrumenti. Popolnoma prenovljena je tudi T-crossova armaturna plošča: tako kot pri večjih Volkswagnovih modelih je zdaj mehko oblazinjena in ima bistveno kakovostnejše površinske materiale. Ročna klimatska naprava je na voljo serijsko, avtomatska klimatska naprava (Air Care Climatronic) z osvetljenimi drsniki na dotik pa je na voljo kot dodatna oprema.
Prilagodljivost je še vedno eden zaščitnih znakov najmanjšega VW križanca. Zadnjo sedežno klop je mogoče vzdolžno premikati za 140 mm. Kadar so vsi sedeži zasedeni, je kapaciteta prtljažnika od 385 do 455 litrov, če je naložen do višine zadnje sedežne klopi. Če pa zadnjo klop podrete (deljiva v razmerju 60:40), nastane ravna prtljažna površina s prostornino do 1.281 litrov (naloženo do višine naslonjal sprednjih sedežev). Nakladalna dolžina je skoraj 2,4 metra.
Lažji prevoz e-koles
Volkswagen je povečal tudi oporno obremenitev: s 55 kg na 75 kg. Z dodatnimi 20 kg se poveča največja masa, s katero lahko od zgoraj obremenite snemljivo vlečno kljuko (dodatna oprema). Po eni strani to pomeni, da ima novi več rezerve za vleko težje prikolice, hkrati pa se poveča največja dovoljena masa koles, ki jih lahko prevažate na nosilcu, nameščenem na vlečno kljuko, kar je še posebej pomembno za transport e-koles.
T-Cross je opcijsko lahko opremljen s sistemom Travel Assist. Ta asistenčni sistem zagotavlja podporo pri vzdolžnem in bočnem vodenju vozila. Glede na spredaj vozeča vozila in dovoljeno hitrost lahko T-Cross s samodejnim pospeševanjem in zaviranjem uravnava hitrost. Travel Assist lahko v okviru sistemskih omejitev pri uravnavanju upošteva tudi omejitve hitrosti, ovinke in krožišča. Hkrati lahko vozilo s pomočjo sistema Lane Assist ohranja vozni pas. Če je novi T-Cross opremljen z menjalnikom DSG, lahko samodejno vozi tudi s pogostim ustavljanjem in speljevanjem.
Prenovljene modele bodo poganjali znani Volkswagnovi motorji TSI.