Prodajalci kragujevške Zastave poročajo, da vsakodnevno prejemajo klice ljudi, ki sprašujejo, ali jim je v kakšnem zakotnem skladišču ostal še kakšen primerek nekdanjega jugoslovanskega ljudskega vozila. Kot je znano, so morali v Kragujevcu po skoraj 35 letih zaradi absolutne zastarelosti ustaviti proizvodnjo juga, namesto njih pa sedaj s proizvodnih trakov prihaja fiat punto.
"Lani smo prodali 2.500 fiatov puntov, kar je lep rezultat. A če bi še vedno izdelovali juga, bi teh prodali najmanj 10.000," je po poročanju srbskega Autobloga dejal eden od predstavnikov Zastave.
Razlogov za koprnenje po jugu je več. Poleg nostalgije je eden glavnih gotovo nizka cena novega vozila, ki je stalo okoli 4.000 evrov. Drugi pomembni razlog so nizki stroški vzdrževanja, saj so rezervni deli v primerjavi s puntom praktično zastonj, poleg tega pa je jugo dovolj trpežen, da se je tudi z resno okvaro še vedno mogoče prepeljati nekaj sto kilometrov.
Zanimivo je, da se jugi s konca 80. let še vedno prodajajo od 900 do 1.500 evrov, tisti iz 2004, 2005 in 2006 pa so vredni med 2.000 in 2.500 evrov. "Poznavalci" trdijo, da so najboljši jugi tisti iz letnika 1988 in 1989, metalne barve, po možnosti sinje modre, saj je ta najbolj trpežna. Drugi pa trdijo, da se je potrebno izogibati "rožno zeleni", kajti to je bila barva, v katero so zmešali vse ostanke v tovarni. Tretji svarijo pred belimi jugoti, medtem ko se mnogi strinjajo, da so letniki po 1999 zelo slabe kakovosti.