Renaultovi oblikovalci niso imeli težke naloge. S kopiranjem mišic z RS-a pač ne moreš zgrešiti, od športnejšega modela, pa ga na prvi pogled loči zgolj to, da nima velike odprtine izpušnega sistema na zadku.
Podajo se mu nova dnevna LED-svetila, ki so v kombinaciji s ksenonskimi žarometi odlična izbira.Še posebno, če jih za 400 evrov nadgradite s sistemom visio. Slednji s pomočjo kamere vgrajene v vetrobransko steklo spremlja talne oznake in voznika opozori na nenamerno spremembo voznega pasu, hkrati pa sam preklaplja med dolgimi in kratkimi lučmi. Sistem preklapljanja je na testu deloval dobro. V oblačnem in deževnem vremenu sicer vedno sveti s kratkimi lučmi, a že v najkrajšem tunelu preklopi na dolgo pozicijo luči. Še najmanj privlačna je velika antena, ki ne sovpada z aerodinamiko vozila.
Športen tudi znotraj
Če boste na zadnjih sedežih peljali stare starše se bodo morali, da se bodo prebili na zadnjo klop, kar pošteno potruditi, med slabšimi stvarmi kupeja je tudi postavitev klimatske naprave in audio sistema, ki sta postavljena prenizko. Z audiosistemom podprtim z odličnim bose ozvočenjem sicer upravljamo preko obvolanskih stikal. Pogrešali smo navigacijsko napravo TomTom, ki stane 600 evrov, in je postala eden od zaščitnih znakov francoskega proizvajalca vozil.
Športen, a daleč za RS
Dvolitrski prisilno polnjeni bencinski štirivaljnik na papirju obljublja 132 kilovatov (180 konjskih moči) in visokih 300 Nm navora. S 195 kilovati, ki jih premore dobre štiri tisočake dražji RS, se v vožnji ne more meriti, bistveno slabši je tudi zvok. Testnik so nekoliko upočasnjevala dolga prestavna razmerja šeststopenjskega ročnega menjalnika. Pospešek z mesta do 100 km/h za dve sekundi in pol zaostaja za RS-om, končno hitrost, ki je 230 km/h, pa lahko tako ali tako preizkušate le na dirkališčih.
Poraba bistveno od megana RS ne odstopa. Če boste do testnika res prijazni, lahko računate malenkost pod 10 litri, bolj hitrim pa bo računalnik pokazal porabo višjo kot 13 litrov.
Podatki o vozilu: (Renault megane GT Tce 180)
Motor: bencinski, štirivaljni
Prostornina: 1.998 ccm
Najvišja moč: 132 kW (180 KM) pri 5.500
Najvišji navor: 300 Nm pri 2.250 vrt./min.
Poraba na testu: 10,1 litra/100 km (test – mešani cikel), izpust 178 g CO2/km
Zmogljivosti: 230 km/h, pospešek 8,5 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x Š x V) (v mm): 4.299 x 1.804 x 2.640, medosna razdalja 2.641
Prtljažnik: 377 litrov
Cena: 26.640 evrov (testni)