Avto
1161 ogledov

Komu zaupajo slovenski potrošniki?

MOL Superbrands MOL
V prestižnem klubu "najboljši odstotek" blagovnih znamk v letu 2025 tudi MOL.

V Sloveniji imajo potrošniki na voljo ogromno lokalno in mednarodno priznanih blagovnih znamk, a kaj je tisto, kar naredi razliko med dobrimi in najboljšimi?

Tudi s tem se ukvarja mednarodni projekt Superbrands, ki je aktiven na področju prepoznavanja in nagrajevanja izjemnih blagovnih znamk, deluje pa že 31 let v 90 državah po vsem svetu. Klubu najboljših se je v letu 2025 pridružil tudi MOL.

Letos je bilo v projektu Superbrands analiziranih 25.113 podatkov, v cenzus pa je prešlo 200 izjemnih blagovnih znamk – med njimi tudi MOL. Superbrands je znak zaupanja, ki potrošnikom zagotavlja, da je blagovna znamka, ki nosi za naziv, ena najboljših v Sloveniji.

"V MOL-u v Sloveniji ocenjujemo naziv kot izjemno priznanje na področju prepoznavanja in zaupanja v blagovno znamko, saj se lahko zgolj 1 % vseh blagovnih znamk na slovenskem trgu pohvali s tem nazivom. Ob tem je pomembno, da nihče iz ekipe Superbrands Slovenija ali iz strokovnega sveta Superbrands ne more nominirati blagovne znamke – nominacija je izključno v domeni potrošnikov, ki se jim zahvaljujemo za zaupanje," je povedala direktorica Valerija Glavač. 

Preteklo obdobje je bilo za MOL v Sloveniji obdobje izjemne rasti. "Razširitev naše mreže maloprodajnih mest v letu 2023, ki ji je sledila sprememba zunanje podobe bencinskih servisov v MOL in INA blagovni znamki v letu 2024 in začetek rekonstrukcije bencinskih servisov na avtocestnem križu so, zraven odličnih produktov in storitev, zagotovo vplivali na pridobitev tega naziva. Tudi naše tržne raziskave kažejo, da slovenske stranke prepoznavajo in cenijo kakovost naših EVO goriv, vse bolj priljubljena pa je med njimi tudi naša gastronomska Fresh Corner ponudba. Zavedamo se, da sodobni bencinski servisi niso zgolj mesta, kjer stranke točijo gorivo, ampak tudi lokacije, kjer si med vožnjami privoščijo počitke. Naš cilj je, da so njihovi postanki na poti prijetni in da jim na bencinskih servisih ponudimo tiste produkte in storitve, ki jih potrebujejo," je dodala Glavač.

MOL Superbrands | Avtor: MOL MOL

Strategiji razvoja sodobnih bencinskih servisov MOL v Sloveniji sledi tudi s svojimi investicijskimi vlaganji. Do konca leta 2027 bodo vsa svoja maloprodajna mesta opremili v skladu z visokimi standardi Skupine MOL.

"Že lani smo začeli s prvimi rekonstrukcijami pretežno avtocestnih bencinskih servisov, letos sledijo prvi izven avtocestnega križa. Rekonstrukcija pomeni, da notranje prostore bencinskega servisa v približno 7 tednih povsem prenovimo, skladno s sodobnimi arhitekturnimi smernicami odprtih in svetlih prostorov, hkrati pa vključimo tudi celovito gastronomsko Fresh Corner ponudbo, v kateri sta paradna konja Fresh Corner kava in Fresh Corner hot dog. Že danes ponujamo oba produkta na več kot 60 bencinskih servisih v naši mreži, čeprav povsod prostori še niso skladni z našimi standardi," je razložila Glavač.

V Sloveniji med vsemi bencinskimi servisi znotraj Skupine MOL v povprečju na bencinski servis prodajo največ Fresh Corner kav, tudi priljubljenost hot dogov strmo raste. 

Vrhunsko EVO gorivo, sveža in slastna Fresh Corner ponudba, nagrajevanje zvestobe strank v mobilni aplikaciji MOL Move ter prijazni in strokovni gostitelji na bencinskih servisih MOL in INA v Sloveniji so zagotovilo, da bo blagovna znamka MOL na našem trgu tudi v prihodnje rasla in uresničevala svojo vizijo postati prva izbira slovenskih kupcev.

Komentarjev 1
  • Hitipočasi 17:45 20.marec 2025.

    Pri njih mi je tako, Fresh Corner ponudba odlično, kava najboljša, bencin 95 oktanski oznake E10 bljak. In če hočeš bencin E5 ( s 5% etanola) moraš natankati ta dražji 100 oktanski bencin.