Prve podrobnosti novega modela, vključno s fotografijami, so razkrili že junija. Poleg različnih z motorji na notranje zgorevanje bo že od začetka na voljo tudi povsem električna mokka-e.
V pred koronskem obdobju bi bila premiera model, kot je nova opel mokka, rezervirana za razkošno predstavo na enem izmed vodilnih avtomobilskih salonov. V torek pa se je moral Opel zadovoljiti z majhnim dogodkom v Rüsselsheimu. Mokko so predstavili ob upoštevanju strogih higienskih zahtev, predstavitev pa so v živo predvajali po internetu.
Nova mokka prinaša številne asistenčne sisteme: med drugim prilagodljivi tempomat (ACC) in aktivno vzdrževanje vozila na voznem pasu. Sistem razsvetljave ponuja led matrične žaromete s 14 elementi. Vse različice imajo standardno električno parkirno zavoro in sistem za prepoznavanjem prometnih znakov. Na voljo sta tudi 180-stopinjska vzvratna kamera in samodejni parkirni asistent.
Pri Oplu pravijo, da z mokko začenjajo novo poglavje v svoji bogati zgodovini. In mokka prinaša tudi zgodovinsko podobo. Moderne, celo futuristične zunanje linije z vgrajenimi led matričnimi žarometi, izrazito Oplovo strelo so nagradili s širokimi črkami mokka na sredini zadka. Ta zasnova je bila navdahnjena z obrazom slavne mante iz 70-ih let prejšnjega stoletja.
Več o motorni ponudbi nove mokke si lahko preberete tukaj.
V notranjosti mokka izdaja, da Opel začenja obdobje popolnoma digitalnega kokpita z dvema povezanima širokozaslonskima zaslonoma. Poimenovali so ga "Pure Panel". Gumbi še vedno nadzorujejo najpomembnejše funkcije, tako, da po besedah Opla ni potrebe po odvečnem brskanju v podmenijih.
Po novi corsi je mokka naslednji model znamke, ki bo od prvega dne na voljo tudi v električni različici. Cene moke se v Nemčiji sicer začnejo pri 19.990 evrih, elektrini model je na voljo od 32.990 evrov, po odbitku subvencije bo stal zgolj okoli 24.000 evrov.
Generalni direktor Opla Michael Lohscheller je ob svetovnem razkritju povedal: "Mokka je za nas zelo pomemben avtomobil, saj kaže, da izpolnjujemo svojo obljubo. Obljubo, ki smo jo dali ob prehodu v skupino PSA leta 2017. Z mokko smo tako rekoč znova izumili Opel. Avto smo v Rüsselsheimu zasnovali in razvili. To je bil na začetku nepopisan list papirja."
Bolj podrobno smo o električni mokki-e pisali tukaj.
Nova mokka je, tako kot nova corsa, predstavljena leta 2019, postavljena na platformo CMP skupine PSA (Common Modular Platform). Ta arhitektura je osnova tudi za peugeot 208 in 2008, DS 3 in citroën C4.
Po slikah in opisu sodeč ima dva velika plusa: fizične gumbe (ni vse na touch) in dokaj normalno prednjo masko, ne pa gromozanski panel spredaj kot je v navadi sedaj.