Avtomobilske antene izginjajo iz avtomobilov. Nekateri proizvajalci avtomobilov jih skrivajo na različne načine, v steklih, a nova tehnologija, ki prihaja, bo ponudila ogromno možnosti. Ob velikem številu novih sistemov, kot so navigacija, sistemi aktivne varnosti, naj bi današnji avtomobil imel do 18 anten.
Skoraj 100 let smo informacije na daljavo v avtih sprejemali prek radijske antene. Toda v roku enega desetletja bodo vgrajeni sistemi sposobni procesirati velikanske količine podatkov - predvajali bomo avdio signal, navigacijo in druge informacije, vse zgolj ob pomoči prenosa podatkov, prek tehnologij 4G in 5G," pravi Pandkuthira, ki "vidi" potek razvoja mobilnosti in pripadajočih sistemov precej v daljavo. "Do leta 2030 bo tako popolnoma sprejemljivo, da bo avtomobilska antena - v obliki, kot jo poznamo danes - postala zgolj še en sestavni del avta, ki bo obstajal le še zgodovinskih knjigah," so že pred časom napovedali pri Nissanu.
Antene se danes vse pogosteje postavljajo kot tanke folije v steklo ali ogledala. In poleg radijskih signalov sprejemajo in pošiljajo tudi podatke preko WLAN ali mobilne komunikacije.
Tesla Model 3 ima na primer anteno Wi-Fi v desnem vzvratnem ogledalu.
Zaradi redukcije kabla je novi sistem tudi lažji za kilogram in pol. Nova antena podpira tehnologiji 5G in V2X.
Omrežja G5 lahko prenašajo kar 10.000 megabitov podatkov na sekundo, kar je preveč celo za najsodobnejše konvencionalne avtomobilske antene. Hkrati se zahteve po pretoku podatkov vsak dan povečujejo, saj je vse več avtomobilov stalno priključenih na splet in si z bazami izmenjujejo vrsto podatkov. Količina podatkov je že takšna, da pomeni, da mora imeti avtomobil za nemoten prenos podatkov do osemnajst klasičnih anten, kar pa je zelo zapleteno.
En primer je podjetje Harman, del velikega koncerna Samsung, ki ima sisteme za vse našteto v enem modulu in bo integriran v streho ali katerikoli del karoserije, torej ne bo več viden. Razvili so inteligentno anteno, ki bo nadomestila vse dosedanje od anten v obliki plavuti morskega psa do klasičnih paličic in anten, ki so integrirane v šipe. Prav tako pa tudi vse njihove kombinacije, saj povezana vozila že danes uporabljajo več anten hkrati. Nov antenski sistem bo lahko sprejemal signale iz omrežja 5G, prav tako pa tudi Wi-Fi, bluetooth in druge signale, ki so potrebni za komunikacijo med vozili in pametno prometno infrastrukturo V2X.