Opel je od lanskega leta nov član koncerna PSA, kar pomeni konkretne organizacijske spremembe, spremembe poslovanju, v miselnosti in spremembe v tehnologijah, motorjih, razvoju. Pri Oplu so jasno naglasili, da želijo biti najučinkovitejša avtomobilska znamka znotraj skupine PSA (Peugeot, Citroën, DS in Opel.
Zdaj so najavili, da bodo še pred koncem letošnjega leta predstavilo konceptno vozilo, ki ga ustvarjajo v Oplovih oblikovalskih studiih. Z njim bodo pokazali, kam je usmerjena znamka. Nemci so našteli tri vodila znamke: nemški, dostopen, vznemirljiv, ki bodo del DNK vsakega Opla.
Združitev preteklosti in prihodnosti
Ekipa Oplovega direktorja oblikovanja Marka Adamsa je poskrbela za nadaljnji razvoj oblikovalske filozofije in bo prihodnjim modelom iz Rüsselsheima vtisnila kar nekaj sprememb. Kakšni bodo Oplovi modeli sredi dvajsetih let tega stoletja in kaj prinaša prihodnost, je možno razbrati iz prvega vpogleda, ki je sicer še skrbno zakrit, a že prikazuje pomembne podrobnosti.
Dva temeljna stebra prihodnje oblikovalske filozofije bosta: ‘drzno’ in ‘čisto’. S prvo fotografijo razkrivajo, da oblikovalci brskajo po Oplovi preteklosti. Tako lahko pričakujemo linije in obline prejšnjih legendarnih Oplovih modelov. Kot je bil opel CD, ki je imel svetovno premiero na avtomobilskem salonu v Frankfurtu leta 1969.
"Obenem smo naredili kar nekaj velikih korakov naprej in vzpostavili strukturo prihodnjega obraza znamke Opel," pravi Adams. Oplov kompas oblikovne elemente prihodnjega obraza znamke razvršča ob dveh poudarjenih oseh, ki se sekata v emblemu – zato je ta v žarišču bolj kot kadarkoli doslej. Linija osrednjega pregiba na pokrovu motornega prostora predstavlja navpično os, ki bo še drzneje in čisteje izdelana. Vodoravno os simbolizirajo značilne dnevne luči v obliki krila, ki bodo pri vseh prihodnjih Oplovih modelih še bolj poudarjene in dodelane.
Konceptno vozilo znamke za leto 2018 bodo predstavili do konca leta in bo uvedlo prihodnji obraz Oplovega oblikovanja v skladu z načeli Oplovega kompasa.