Avto
25 ogledov

Tehnološka nadgradnja

Ford S-max in galaxy med prvimi predstavljata Fordov dvolitrski štirivaljni napr
1/92
Žurnal24 main
Ford je predstavil prenovljena družinska modela S-MAX in Galaxy, ki po novem ponujata več udobja in varnosti ter nove tehnologije, vključno z varčnejšimi motorji.

Zaradi LED luči vidna že na daleč
S-MAXov prepoznavni videz poudarja nižji odbijač, v katerega so pri višjih različicah opreme vgrajene sodobne dnevne luči s tehnologijo LED (za doplačilo pri opremi Trend). Elegantne in športne poteze vozila so naglasili s kromiranimi letvami okoli oken. Še bolj dinamičen profil vrat prtljažnika so dosegli z nižjim odbijačem in novimi zadnjimi luči s tehnologijo LED, ki so razširjene globoko na zadnji del bokov vozila.

Oblika galaxyja ostaja bolj zadržana in umirjena. Izraziteje oblikovan pokrov motornega prostora dopolnjuje novo oblikovanje sprednje maske, ki vključuje trapezoidni spodnji del s kromiranimi letvami in na novo oblikovanimi meglenkami. Različici z višjo stopnjo opreme ghia in titanium se dodatno razlikujeta še s kromiranimi letvami v zgornjem delu maske. V streho so vgrajeni srebrni strešni nosilci za namestitev prtljažnika, na zadnjem delu pa je tudi galaxy dobil prepoznavne luči s tehnologijo LED.

Tako S-max, kot galaxy, bo prihajal iz Fordove tovarne v belgijskem Genku. | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Razkošje za potnike
Pri obeh vozilih je sistem ploskega zlaganja sedežev Ford FoldFlatSystem del standardne opreme za sedeže v drugi, in če so vgrajeni, tudi v tretji vrsti. S-MAX z višjo stopnjo opreme je dobil novo večfunkcijsko stropno konzolo s prostornimi predali, držalom za sončna očala in ogledalom za nadzor otrok ter novo enodelno panoramsko streho, ki jo je mogoče s pomočjo elektrike zastreti s senčniki. Bolje opremljeni modeli s panoramsko streho so prvič dobili nov sistem osvetlitve notranjosti z diodami LED. Kupcem bo na voljo tudi vrhunski zvočni sistem z osemkanalnimi ojačevalcem, dodatnimi zvočniki in basovskim zvočnikom, s katerim sta lahko opremljena galaxy in S-MAX.

Tehnološki bonbončki
S-MAX in galaxy ob doplačilu ponujata sistem za dostop v vozilo in zagon motorja brez ključa, kamero za prikaz območja za vozilom, dobrodošel pa je sistem "easy fuel", ki preprečuje točenje napačne vrste goriva.

To sta hkrati prva modela Forda Evropa, ki bosta opremljena z novim sistemom informacij o mrtvih kotih (blind spot information system). Ta funkcija, ki temelji na radarju, voznika spodbuja k vestnemu preverjanju prometa s pogledom čez ramo, saj ga sistem opozori na vozila v območju mrtvega kota. Novost je še nastavljiv omejevalnik hitrosti (ASLD), s pomočjo katerega lahko voznik nastavi določeno hitrostno omejitev, sistem pa mu pomaga, da je nenamerno ne prekorači. V obeh modelih Ford uvaja sistem električne varnostne ključavnice zadnjih vrat za zaščito otrok, ki je na voljo za doplačilo.

Ekološka motorna paleta in menjalnik powershift
Galaxy in S-MAX bosta prva modela z novim bencinskim 2,0-litrski motorjem Ford EcoBoost SCTi s turbopolnilnikom, ki prihaja kot zamenjava za 2,3–litrski 118-kilovatni (162 KM) bencinski motor. Največja moč dvolitrskega bencinskega štirivaljnika z neposrednim vbrizgavanjem je 203 KM (149 kW) pri 6.000 vrtljajih v minuti, največji navor 300 Nm pa je na voljo v širokem razponu 1.750–4.500 vrtljajev v minuti. Tovarniški podatki razkrivajo, da je pospešek S-MAX od 0 do 100 km/h 8,5 sekunde (Galaxy 8,8 sekunde), najvišja hitrost pa 221 km/h (Galaxy 217 km/h). Kljub temu v primerjavi z 2,3-litrskim motorjem so pri novincu s 25 odstotkov višjo močjo emisije CO2 zmanjšane za 19 odstotkov in znašajo 189 g/km. Kombinirana poraba goriva znaša samo 8,1 l/100 km, pri vožnjah izven mest pa 6,4 l/100 km.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Kupci ne bodo ostali prikrajšani niti za dizelske agregate. Nadgrajena družina Fordovih 2,0-litrskih motorjev Duratorq TDCi s skupnim vodom izpolnjuje emisijske standarde Euro 5. in je prvič na voljo s tremi močmi – 115, 140 in 163 KM (85, 103 in 120 kW).

Novost v ponudbi je menjalnik z dvojno mokro sklopko PowerShift, ki bo standardno vgrajen pri novem motorju EcoBoost SCTi, za doplačilo pa je na voljo tudi pri različicah 2,0-litrskega motorja Duratorq TDCi z močjo 140 in 163 KM (103 in 120 kW).

Začetek nekaj nad 25 tisočakov
Cene za galaxy se začnejo pri 28.280 evrih, kolikor stane dvolitrski bencinski motor (107 kW/145 KM) z opremo trend, začetni s-max z enakim motorjem in opremo stane 25.430 evrov. Končajo se pri 38.760 evrih, kolikor boste odšteli za galaxy z opremo titanium in 2,2-litrski TDCi motor (129 kW/175 KM), pri enako motoriziranem S-MAXu z opremo titanium S pa pri 37.490 evrih.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.