Toyotini oblikovalci iz Toyota Motor Europe (TME) in köbenhavnskega inštituta za interaktivni dizajn (CIID) so predstavili Toyotin koncept Okno v svet.
Koncept popolnoma spreminja razmerje med potniki v vozilu in okolico, saj je sposoben stekla v vozilu spremeniti v interaktivni svet. Z uporabo razširjene resničnosti se tam, kjer je bilo prej zgolj steklo, potnikom prikazujejo informacije o okolici in drugih objektih v bližini. S pomočjo novih spoznanj na področju razširjene resničnosti so strokovnjaki razvili pet konceptov za Toyotin projekt Okno v svet.
Risanje v gibanju: avtomobilsko steklo se lahko uporablja kot slikarsko platno. Potniki lahko po njem rišejo, uporabljajo svoje prste in gledajo, kako se slike odzivajo na zunanji svet, medtem ko se vozilo premika.
Zoomiranje prostora: okno postane zaslon, na katerem lahko potniki zoomirajo (približujejo) predmete v okolici in jih opazujejo v povsem novi luči.
Prevajanje predmetov iz okolice v lokalne jezike: potnikom bo omogočeno, da predmete in objekte, ki jih vidijo skozi okno, dobijo prevedene v lokalnem jeziku v realnem času.
Oddaljenost: potnik s prstom pokaže na predmet, ki ga vidi skozi okno avtomobila, ob tem pa se mu izpiše relativna oddaljenost od avtomobila.
Virtualno ozvezdje: panoramska streha avtomobila prikazuje ozvezdja in informacije o njih, medtem ko potniki gledajo v pravo nebo.