Najnovejši oblikovalski pristop grafično poudarja širino koloteka. Kromirana maska motorja visokega sijaja je širša in nižja kot prej. Prečka, usmerjena proti sprednjim lučem nove oblike, na sredini katere je nameščen Oplov logotip, je tanjša. Odvisno od stopnje opremljenosti združujejo prednje luči biksenonska žarometa in varnostni sistem delovanja AFL+. V zgornjem delu sprednjih luči so nameščena dnevna svetila z energetsko varčnimi diodami LED.
Nov videz zadnjih luči
Upravljanje na dotik in z glasom
Notranjost je oblikovana preprosto in pregledno. Veliko je možnosti individualizacije, bogata je ponudba zabavno informacijskih vsebin. Sredinska konzola je s številnimi tehnologijami in funkcijami povsem nova. Sedaj je na njej le nekaj stikal s katerimi se hitro in intuitivno upravljata tako informacijsko zabavni sistem, kot klimatska naprava.
Insigniin informacijsko zabavni sistem nove generacije je mogoče nadzirati in upravljati na dotik preko barvnega, osem plačnega zaslona. Iz izhodiščnega menija dosega voznik vse funkcije in podmenije, kot so izbira radijskih postaj, pregledovanje naslovov pesmi, povezavo s pametnim telefonom ali 3D mapo navigacijskega sistema s pomočjo stikal, zaslona za upravljanje na dotik, glasovnega upravljanja ali povsem novega sistema upravljanja na dotik. Voznik nadzira informacijsko zabavni sistem s stikali za upravljanje na volanskem obroču, oziroma z glasovnim upravljanjem.
Bogata s tehnologijami
Novinka prinaša še druge nove tehnologije za večanje varnosti in udobja. Mednje sodi najsodobnejša izvedba na osnovi radarja in kamere spredaj delujočega tempomata s samodejnim ohranjanjem varnostne razdalje. Vsebino avtomobile bogatijo poleg ostalih še sistem opozorila za vozila v mrtvem kotu, opozorilo na možnost naleta, sistem pomoči pri parkiranju druge generacije, premijski sedeži z znakom odobritve AGR ter sistem odklepanja in zagona motorja brez ključa »Open & Start«.
Novi pogonski agregati
Motorno ponudbo bogatijo novi, gospodarni motorji z neposrednim vbrizgom goriva. Mednje sodijo bencinski motorji s turbinskim polnilnikom nove generacije in turbo dizelski motor z izpustom le 99 g CO2/km. Obe različici 2,0-litrskega turbo dizelskega motorja (88 kW/120 KM in 103 kW/140 KM), porabijo bodisi kot štiri ali petvratni model z ročnim šeststopenjskim menjalnikom in Start/Stop sistemom, 3,7 litra goriva na 100 km v kombiniranem ciklu (Sports Tourer: 3,9 l/100 km). Dizelsko ponudbo zaokroža motor 2.0 BiTurbo CDTI z največjo močjo 143 kW/195 KM.
Na voljo je tudi v kombinaciji z avtoplinom. Opel Insignia 1.4 LPG z največjo močjo motorja 103 kW/140 KM in največjim navorom 200 Nm. Tako kot izvedba na bencin je motor, ki deluje na LPG s sestavo izpušnih plinov v skladu z prihajajočimi, izjemno zaostrenimi merili Evro 6. Kombinirana porabo goriva je 7,6 l/100 km (Sports Tourer 7,9 l/100 km), izpustom CO2 pa 124 g/km (Sports Tourer 129 g CO2/km).
Zadek so zgrešili, notri pa je bistveno lepša.
takšna bi bla velik lepša: http://shrani.si/f/3e/EW/M68sG6b/insignia02.jpg