Tesla Motors je v avtomobilsko industrijo vnesla veliko nemira z električnimi vozili in direktno prodajo. Toda ena od stvari, ki je pri ameriškem podjetju ne morejo nadzorovati, so visoki stroški popravil. Neki kupec tesle model S 85, je ugotovil, da je njegovo 90 tisoč evrov vredno vozilo zaradi, na videz, majhne poškodbe ocenjeno na ekonomsko totalko.
Tesla model S, je imela poškodovan zadnji blatnik, leva potniška vrata, preluknjane pnevmatike in poškodovana platišča. Pri zavarovalnici Ameriprise so ocenili, da je škoda tako velika, da je to ekonomska totalka. Ceno popravila, ki vključuje delo in rezervne dele, so izračunali na Teslovem pooblaščenem servisu.
20 tisoč evrov stroški dela?
Pri zavarovalnici so ocenili, da je cena popravila skupaj z davkom 30 tisoč evrov (10 tisoč evrov so stali rezervni deli in neverjetnih 20 tisoč evrov delo s popravili). Ameriprise meni, da je cena popravila neopravičljiva, zato so vozilo raje označili za "odpis".
Neuradno naj bi ob nesreči prišlo do večjih strukturnih poškodb podvozja, hkrati pa se omenja tudi popravilo aluminijaste konstrukcije, kar ni niti malo poceni. O popravilu aluminija smo tudi na zurnal24.si naredili posebno reportažo. Če popravila aluminija ni narejeno strokovno in po predpisih, je struktura avtomobila močna kot "hišica iz kart."