Yaris hybrid ponuja tretjo možnost pogona, ki je malemu avtomobilu pisana na kožo za vožnjo po mestu in primestju.
Izbira pravega pogona glede na voznikov profil voženj postaja vse pomembnejši. Tradicionalno gledanje, da se bencinski pogon splača nekako od 15 do 20.000 tisoč letno prevoženih kilometrih, dizelski pa nad to mejo, se s prihodom hibridov pričenja rušiti, saj sedaj postaja zelo pomemben tudi način in trasa voženj.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
O.K., mere prtljažnika ste zrihtali, dolžine pa še vedno ne. Ta pri hibridnem yarisu znaša 3905 mm.
Spet kar nekaj bluzite! Če vam že test ne gre ravno od rok, se potrudite vsaj pri plonkanju podatkov: dolžina ni 3885, ampak 3905 mm, prtljažnik nima 265, ampak 286 l.