Štirim nepolnoletnim mladeničem sem izpolnil veliko željo.
Ni veliko avtomobilov, na katere tako nestrpno čakamo, da pripeljejo na test, kot je bila nova generacija BMW športnika M5. Sam sem ga pobližje spozna že lani na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, ko sem se na štiri oči pomenil z Dirkom Häckerjem iz divizije BMW M. Že takrat mi je delal skomine z razkritjem ozadja nastanka nove generacije BMW M5.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
vse lepo in prou, ampak now AMG E63s ga poje za malco
Alfa giulia GTA je vseeno zakon...
alora, dragi novinar ki si slep. ne glede kako se vrti motor, čeprav ima 320 konjev in hibridni pogon in porabo manj kot 6 in od nič do 100 pospešek 7 sekund, je dejstvo ki si ga spregledal da več… ...prikaži več kot 130 na avtocesti se ne boš vozil.