Prostoren, prestižen, napreden, uporaben, odličen na cesti, še posebej s hladnokrvnim šestvaljnim dizlom. Le kako se ni mogoče navdušiti nad
novim BMW X3? Aja, zaradi cene ...
Ko je leta 1999 takratni X5 začenjal zgodbo bavarskih X modelov, ga je bilo v dolžino 4,66 metra. Danes pa njegov "manjši" brat X3 v svoji tretji generaciji meri že prek 4,7 metra! Eden od pokazateljev, skozi kakšne spremembe gre vsaka nova generacija vozil. Tretji BMW X3 sicer po izgledu ne deluje kot kakšen poseben odmik od predhodnika, vseeno pa so ga zasnovali popolnoma na novo, kar se med uporabo še kako čuti. Ena najboljših potez je, da so ga razvili na platformi serije 5, ki je že sama po sebi pojem dinamičnosti, v X3 pa je vse skupaj zapakirano v še razumno veliko formo športnega terenca, ki ga povrh odlikujeta idealna razporeditev mase 50:50 in za suva izredni nizek količnik zračnega upora 0,29.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
"Nič jamrat kar 6 avtomobilov X5 ta boljših bom naroču pa amen" . Vaš Miro Cerar
95.000€ za avto ? Hahahaha
GLC ju ne seze do kolen ne po izgledu ergonomiji ne pi voznih lastnostih da o okbarah pri bmw jih ne govorim precenjen absolutno