Še vedno želi biti pustolovec, kljub digitalnemu trendu in dejstvu, da so mu štirikolesni pogon priklopili na elektriko. A družinsko uporaben X-trail nima kabla, vanj še vedno dolivamo bencin.
Preizkusili smo četrto generacijo modela nissan X-trail v njegovi najbolj zmogljivi različici z novim štirikolesnim pogonom e-4ORCE. X-trail je tisti Nissanov globalni model, ki je ob prihodu tam na začetku tisočletja ponujal odlično in zmogljivo alternativo pristnim 4x4 vozilom za lovce in gozdarje. Uporabnost in klenost sta bili v ospredju. Se še spomnite tistih luči pri drugi generaciji, vgrajenih kar v strešne nosilce? V tretji generaciji je X-trail precej odrasel in se nekoliko "podružinil", začel je poudarjati praktičnost (do sedem sedežev). Zahtevne uporabnike, četudi zdaj v kravatah, pa je do odročnih ciljev še vedno pripeljal stalni štirikolesni pogon.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Škoda je edino, da ni za kakih 10.000 eur cenejši.
Nevšečen,pa baterije brez veze.Bolj bi bil bencinski 2.0 170KM,ker itak laufa na bencin