V zadnjih treh letih so se mali trivaljni turbobencinski motorji razširili hitreje, kot katerikoli drugi motorji. Nesporni vladar je Fordov 1.0-litrski ecoboost motor, ki ga najdemo tudi v družinskih enoprostorcih, trikrat zapored pa se je okitil z nazivom mednarodni motor leta. Kako dober je litrski ecoobost zdaj, ko je na trgu kopica konkurenčnih motorjev, smo se vprašali na testu s prenovljenim focusom.
Ford je z 1,0-litrskim ecoboost motorjem spisal uspešen recept, konkurenca, BMW, PSA, Renault, Opel … so sledili zgledu in razvili svoje trivaljne turbo motorje.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
oprostite ampak tak motor nebo dozivel 200 000km+, kot sedaj brez tezav dosegajo fordovi 1,6 litrski motorji. Motor je premajhen ze po konstrukciji in s tem ima v sebi manj olja in hladilnega sredstva, kar na dolgi rok pomeni pregrevanje… ...prikaži veče motorja. In če so že opazli da je poraba pri 130km/h previsoka bi lahko uporabili menjalnik z drugacnim prestavnim razmerjem in bi znal bit avto tudi na ac varcen.
Pomoje so mlinčki kar dragi za popravila po parih letih.