Avto > Testi
1959 ogledov

Ford focus z najmočnejšim trivaljnikom – sedi, pet!

Focus
1/21
Anže Petkovšek
V zadnjih treh letih so se mali trivaljni turbobencinski motorji razširili hitreje, kot katerikoli drugi motorji. Nesporni vladar je Fordov 1.0-litrski ecoboost motor, ki ga najdemo tudi v družinskih enoprostorcih, trikrat zapored pa se je okitil z nazivom mednarodni motor leta. Kako dober je litrski ecoobost zdaj, ko je na trgu kopica konkurenčnih motorjev, smo se vprašali na testu s prenovljenim focusom.

Ford je z 1,0-litrskim ecoboost motorjem spisal uspešen recept, konkurenca, BMW, PSA, Renault, Opel … so sledili zgledu in razvili svoje trivaljne turbo motorje.

Ta vsebina je na voljo le naročnikom.
Prijavite se s klikom na spodnji gumb.
Ta članek je del naše premijske ponudbe. Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa. S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov, ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz. Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Komentarjev 3
  • 4krogci 18:28 28.december 2015.

    oprostite ampak tak motor nebo dozivel 200 000km+, kot sedaj brez tezav dosegajo fordovi 1,6 litrski motorji. Motor je premajhen ze po konstrukciji in s tem ima v sebi manj olja in hladilnega sredstva, kar na dolgi rok pomeni pregrevanje ...prikaži veče motorja. In če so že opazli da je poraba pri 130km/h previsoka bi lahko uporabili menjalnik z drugacnim prestavnim razmerjem in bi znal bit avto tudi na ac varcen.

  • blueone 18:54 26.december 2015.

    Pomoje so mlinčki kar dragi za popravila po parih letih.