Dva karavanska ford mondea, hibrid z električnim in bencinskim motorjem s sistemsko močjo 138 kW (187 KM) in dvolitrski štirivaljni turbodizel s 140 kilovatov moči (190 KM). Oba z avtomatskim menjalnikom. Na 164 kilometrov dolgi poti smo primerjali porabo goriva in dobili nespornega zmagovalca.
Opravili smo primerjalni test porabe goriva. Začrtana pot nas je vodila od Ljubljane, kjer se je vozilo po mestu, do Kamnika in po regionalnih cestah čez vzpon na 902 metrov visoki Črnivec ter spust do Gornjega Gradu do Mozirja in Šentruperta, da bi se po avtocesti vrnili v Ljubljano. Torej klasična pot za merjenje oziroma primerjanje porabe goriva (mesto, podeželje in avtocesta) dveh skoraj na las podobnih avtomobilov, ki pa v svojem jedru skrivata povsem različno tehnologijo.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
bobo to nires stabo se nestrinjam imej smrduharja
Pozabili ste še dodati, da za ceno prihranka pol litra nimaš prtljažnika v hibridu!!! Zmanjšan je za 20 cm po višini zaradi baterije. Katastrofa, ki vsakega normalnega odvrne od Mondea Hybrida. Razen če sploh ne potrebuješ prostora, ampak potem zadošča vsak 3,5m malček.
Dobrodošli v najboljšem erotičnem klubu -- www.Sextis.fun