Na testu smo preizkusili toyoto RAV4 nove generacije. Seveda s hibridnim pogonom. Eden od pionirjev SUV segmenta se z obliko vrača k robustnosti, a je v ospredju kljub večji masi hibridni pogon.
Originalni RAV4 iz devetdesetih let prejšnjega stoletja (1994), ko so se po naših in evropskih cestah v glavnem vozili karavani, kombilimuzine, tudi enoprostorci in klasične triprostorske limuzine, je na trg vnesel svež veter. To je bilo še desetletje pred velikim »boomom« križancev in športnih terencev, praviloma s pogonom na prednji kolesi, ki so v zadnjih 10 do 15 letih postali najbolj zaželeni med potrošniki.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Pozdravlje, odločam se za nakup rav4 hibrida. Zanima me ali baterija deluje na AC ko se pelješ 130km/h in koliko je poraba? Hvala
pretiravajo z obljubami glede porabe in še česa, podobno kot večina, celo hibridi. Kar se potrdi, ko pogledaš katero od strani, kjer vozniki objavijo dejansko porabo in so vidne povprečne porabe goriva, npr. na www.spritmonitor.de/ Jaz z EV baterija 64kW,… ...prikaži več preko 200 "konjev", navor 400 Nm, do 100 v 7s, vsa oprema, toplotna črpalka, letno krepko čez 40.000km, doseg s 100% baterijo kombinirana vožnja po omejitvah, sicer tako gužva, pozimi 400km, sicer 500km, obrok manjši kot prej gorivo
Že osem mesecev sem lastnik Rav4 Hybrid. Zelo sem zadovoljen in večina opažanj s testa je kar realnih. Pri porabi bi pripomnil, da je poraba po vašem testu previsoka. Ta avto se je potrebno naučiti voziti, jadrati, kot vi pravite.… ...prikaži več Moja trenutna poraba je 4.6 l/100 km. Ok priznam, da nisem najhitrejši. ( vmes tudi vožnja čez Ljubelj, in 2x Slovenj Gradec. Če vozim normalno, se pravi več avtoceste s prehitevanji do 130 -140 in izkoriščanjem hybridnega potencijala nikoli ne prekoračim 5.9 /100 km.