Avto > Testi
7295 ogledov

Je mogoče s priključnim hibridom voziti le na elektriko?

Peugeot 308 SW PHEV
1/15
Žurnal24
Bistvo priključnih hibridov je ob veliki sistemski moči, možnost vsakodnevnih voženj (vožnja v službo, pot v trgovino, razvoz otrok v šolo in na prostočasne dejavnosti, obisk prijateljev), opraviti le na elektriko. A za to je potrebna disciplina polnjenja, in pri tem mislimo vsakodnevno polnjenje baterije. Le tako priključni hibrid upraviči visoko nakupno ceno. Na testu smo preverili, ali je res mogoče vožnje med ponedeljkom in petkom opraviti brez porabljene kapljice bencina? Test.

Na podaljšanem testu se družimo s priključno-hibridnim družinskim karavanom peugeot 308 SW. Preverili smo že, ali je za lase privlečena tovarniška poraba, ki na 100 prevoženih kilometrov obljublja zgolj dober liter bencina na 100 kilometrov in seveda elektriko v 12,7 kWh bateriji? Tovarniški porabi smo se z vozilom, ki ob sodelovanju bencinskega in električnega motorja premore kar 225 konjskih moči, približali in po 100 kilometrih, od tega je bilo 63 kilometrov vožnje zgolj na elektriko - tudi po avtocesti, dosegli povprečno poraba goriva 1,9 litra na 100 kilometrov. Pri tem je treba upoštevati dejstvo, da smo test opravili pri ugodnih zunanjih temperaturah (23 stopinj Celzija) za baterijsko vozilo.

Ta vsebina je na voljo le naročnikom.
Prijavite se s klikom na spodnji gumb.
Ta članek je del naše premijske ponudbe. Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa. S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov, ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz. Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.