Preskusili smo tri premijske poslovne limuzine z različnimi pogonskimi sklopi. Kateri bi se najbolje obnesel v uporabi trgovskega potnika, ki opravi veliko dolgih voženj predvsem na avtocesti.
Včasih je veljalo, da je za tiste, ki se veliko vozijo na dolge razdalje in večino časa z avtomobili preživijo na avtocestah in hitrih regionalnih cestah dober predvsem dizel in … dizel. Le redki poslovni avtomobili so imeli pod motornim pokrovom bencinski motor, druge izbire pa ni bilo.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Dizel danes, jutri in toliko časa naprej, dokler se ne bomo vozili na navadno vodo ali zrak. Potem bo pa ob sprejemljivi ceni čas za spremembo.
Sicer v Nemčiji znanec se redno vozi relacija stutgart-rosenhaim ..... zagrizen zeleni ampak se je vrnil na passat karavan diesel... To vse pove, kajne?
To bi že držalo, da po čisti porabi lahko primerjamo diesel in hibrid, samo tukaj je problem cena hibridov. Dokler bodo imeli hibridi tako visoko ceno, enostavno ni računice.