Karavanski civic se ponaša z največjo kapaciteto prtljažnika v razredu, a ga ne bi kupil le zaradi tega. Kombinacija dizelskega in natančnega ročnega menjalnika je zelo posrečena, vozilo pa je kljub polni obremenitvi po zaslugi prilagodljivega blaženja zadnjih koles dinamično. Vse ima svojo ceno.
Civic šteje že devet generacij, kljub temu pa je karavan, imenujejo ga tourer, skoraj novinec in si šele utira pot v razredu vozil, ki so pri nas množična. Naj naštejem le glavne tekmece: škoda octavia combi, volkswagen golf variant, toyota auris sport tourer, ford focus karavan, hyundai i30 …
Karavanski civic, imenovali so ga aerodeck, je Honda predstavila že v devetdesetih letih prejšnjega stoletja, a se ni proslavil in je hitro utonil v pozabo. Japonci imajo z novincem veliko večje ambicije in tudi številne adute.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.