Avto > Testi
2785 ogledov

Lahko Citroënov "nizkocenovni“ C-Elysee konkurira s ceno 16.900 evrov?

1/28
Saša Despot
Citroën je leta 2012 predstavil nizkocenovni model c-elysee, brata „dvojčka“ peugeota 301. Pri nas so zaradi več kot 500-litrskega prtljažnika in prostorne kabine računali na družine in v prvi vrsti taksiste. Izkazalo se je, da gre za ekonomičen delovni stroj, ki ne igra na čustva. In tako je tudi zdaj, ko so limuzino tehnično posodobili, a materiali in kakovost izdelave ostaja na ravni prejšnjega modela. Najbolj založeni dizelski C elysee pa z več kot 16 tisočaki tudi težko označimo za nizkocenovni.

Citroën C-elysee je ob vstopu na slovenski trg polagal večino upov v razmerje med ceno in prostornostjo, manj v samo kakovost izdelave ter tehnično in motorno ponudbo. To so v prvi vrsti avtomobili, ki uspevajo vzhodneje od nas, z vse večjim trendom križancev, ki tudi v BiH in Srbiji pridobivajo popularnosti, pa so nizkocenovne limuzine vse manj priljubljene tudi v krajih južneje od nas.

Ta vsebina je na voljo le naročnikom.
Prijavite se s klikom na spodnji gumb.
Ta članek je del naše premijske ponudbe. Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa. S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov, ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz. Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Komentarjev 2
  • antitrust 19:32 17.julij 2017.

    Še en velik minus ste pozabili: je CITROEN oziroma polizdelek