Avto > Testi
3052 ogledov

Mazda CX-5 ostaja vozniški križanec

Mazda CX5
1/28
Saša Despot
Križanci zaradi povečane višine karoserije in podvozja običajno ne morejo najbolje tekmovati s kombilimuzinami iz primerljivih avtomobilskih segmentov, predvsem ko gre vozne lastnosti, in med tistimi, ki se jim še vedno najbolj približa, je gotovo mazda CX-5.

To je še posebej veljalo v primeru testne mazde CX-5, ki je imela pod motornim pokrovom najmočnejši 2,2-litrski turbodizelski motor, ki je moč 135 kilovatov (oziroma bolj domačih 184 'konjev') in navor 445 njutonmetrov preko šeststopenjskega samodejnega menjalnika prenašal na vsa štiri kolesa, pri čemer si je pogon pri zagotavljanju učinkovitega oprijema koles in ravnotežja karoserije pomagal tudi z vektorskim preusmerjanjem navora.

Ta vsebina je na voljo le naročnikom.
Prijavite se s klikom na spodnji gumb.
Ta članek je del naše premijske ponudbe. Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa. S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov, ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz. Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.