Kompaktnega suva smo zapeljali tja, kamor ga bo redko kakšen slovenski voznik.
Prenovljenega mercedesa GLA z dizelskim motorjem (220 d), štirikolesnim pogonom in samodejnim menjalnikom smo zapeljali tudi na terenski poligon. Čeprav mnogi pravijo, da so to "pomehkuženi avtomobili, "kvazi terenci" in tudi sami dvomimo, da bo sploh kakšen kupec z njim zapeljal po takem strmem terenu, nam ni dalo miru, da preverimo, kaj v resnici zmore mercedesov najmanjši SUV v težjih pogojih, ko mora premagati kaj več kot le kakšen večji robnik v mestu.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.