Zdaj, ko ni več fieste, je vstopni model puma, tako s ceno, kot z velikostjo. Ima pa puma pred fiesto številne prednosti. Zunanje mere razkrivajo, da gre za kompaktni mestni avto, a kljub videzu križanca ostaja lahka in kompaktna, ter presenetljivo radodarna s prostorom, še posebej v prtljažniku. Posebna različica vivid poskrbi za še bolj atraktivno plat vozila.
Puma stavi na dinamičnost in različica vivid želi to dodatno poudariti, predvsem z zunanjimi dodatki. Ne gre za športni, ampak dinamični avtomobil, to moramo poudariti. Dinamično v avtomobilskem besednjaku pomeni, da ima voznik dober občutek pod prsti na volanu, ko hitro vijuga med ovinki, dinamičen pomeni tudi, da avto "potegne", ko to voznik želi, na primer, ko prehitevamo vozilo, ali speljujemo z mesta na semaforju, ko moramo na hitro zamenjati vozni pas ... Pri tem je odzivnost motorja pomembna. Puma ima oboje in še kaj več, še posebej s posebno izvedenko vivid.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Iščem porscheja pa ga ne najdem. Vidim samo precenjenega forda z motorjem od vrtne kosilnice.
Sem vozil nekoč Pumo po Nemčiji. Velik prtljažnik sem iskal zaman. Poskočnosti nisem zaznal. 3-valjni motor je anemičen. Poraba je bila pri 7,2 l/100 km, kar je za tak avto nesprejemljivo. 10 l star dizel bi imel na isti relaciji… ...prikaži več porabo 4,5 l. Vstopna cena 28 k€ po vseh popustih?! Fiesta se je začela nekje pri 14 k€... nihče ne rabi takih in podobnih navitih kosilnic.