Štiri litre je pri vožnji po lokalnih cestah v okolici Ljubljane razkrival povprečno porabo potovalni računalnik v karavanskem lodgyju. Dodatno sem pri podeželjski, umirjeni vožnji, vključil funkcijo eco, ki še dodatno zmanjša dinamične zmogljivosti vozila v prid varčevanja z gorivom. Ne, ni hibrid, pod motornim pokrovom je bil preverjeni 1,5-litrski turbodizelski agregat. Če bi izklopil še klimo, bi povprečna poraba padla tudi pod štiri litre.
Motor sodeluje s preverjenim ročnim petstopenjskim menjalnikom, ki ni najbolj natančen in zaradi raztegnjenih hodov tudi nadpovprečno glasen. V četrto od petih prestav je priporočljivo pretikati šele pri 60 km/h, v peto pa pri 80 km/h. V četrti prestavi se sicer vozi umirjeno, pod 2.000 vrtljaji v minuti.
Nova dacia ali rabljen passat? Vprašanje za 14.000 €
1/20
Želite nov, poceni avto, za ceno rabljenega, ki je trpežen in ima ogromen prtljažnik ter porabi malo goriva? Dacia logan MCV z 1,5-litrskim dizelskim agregatom je lahko eden od glavnih kandidatov na vašem seznamu. A cena vedno ni merilo, razvajenih voznikov logan MCV ne bo zadovoljil.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Avto je zato kupljen da ga voziš.. ne pa da on, preko tehnike, vozu tebe.. ne bo šlo dakeč.. vsaj za časa našeg življenja..
Ne eno, ne drugo, kupil bi Hondo.
Pasat!