Pri Oplu se že kažejo plodovi dela na pogonskih motorjih. Pred leti manj ugledni, glasni in požrešni motorji so iz sivega povprečja zdaj glavni adut novih modelov. Corsin turbo trivaljnik je odličen, a ima svojo ceno.
Trivaljniki se z velikimi koraki prebijajo v ospredje. Po večini so v manjših, mestnih avtomobilih zamenjali atmosferske štirivaljne agregate, so odlična alternativa tudi štirivaljnim prisilno polnjenim motorjem. Pri Oplu pri tem niso bili prvi, pri Fordu in tudi PSA so jih prehiteli, a so v Rüsselsheimu naredili več kot dober izdelek, ki je po mojem mnenju najmočnejši člen nove generacije Oplove corse, ki smo jo imeli na prvem testu od predstavitve.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.