Od predstavitve modela 208 leta 2012 je Peugeot dramatično izboljšal ugled in svoj položaj v razredu malih kompaktnih vozil, ki jo je še utrdil z modelom malega križanca 2008.
Po predstavitvi modela 2008 so praktično vsi avtomobilisti predstavili svoje različice vozil z dodatno dvignjeno karoserijo od tal in športno-terenskega videza. Peugeot je delo že v prvo naredil tako dobro, da lahko kljub temu vrh s konkurenco drži s prenovljeno različico modela 2008, ki pa je dobil nujno potrebne novosti v obliki asistenčnih sistemov.
Na testu smo imeli z opremo (allure) odlično založenega križanca, ki pa na žalost serijsko ne vključuje sistema za samodejno zaviranje v sili. Ob ugodni ceni 227 evrov, kar je moje priporočilo, se je zanj odločilo le 5,6 odstotka kupcev tega modela. Škoda je, da kupci raje posegajo po doplačilih za barvo. Jih pa zato pri nas veliko v kombinaciji z 2008 izbere navigacijsko napravo (69 odstotkov), avtomatsko dvopodročno klimatsko napravo (32 odstotkov), vsak četrti izbere sistem za izboljšanje oprijema (grip control).
O, tem, kako pomembni so postali sistemi za pomoč vozniku, smo pisali v testu bencinsko gnanega trivaljnika s 96 kilovatov moči (130 KM), ki mu v tokratnem testu ob bok postavljamo dizelsko konkurenco v obliki 1,6-litrsko prisilno polnjenega štirivaljnega motorja z 88 kilovatov moči (120 KM).
Peugeot 2008 z dizlom prepričljivejši od bencinarja
Po turbo bencinskem trivaljniku s 96 kilovatov moči (130 KM) smo preizkusili še 1,6-litrsko dizelsko različico štirivaljnika z 88 kilovatov moči (120 KM). Oba s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Dizel prepriča z boljšo odzivnostjo, ne pa tudi s ceno.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.