Zaradi trivaljnega motorja eden najbolj vročih avtomobilov v zadnjem času ne izgublja žara.
Težka izbira. Peugeot 3008, evropski avto leta 2017, opremeljen z dizlom ali za isto ceno z avtomatskim menjalnikom in svetovnim motorjem leta, 1,2-litrskim bencinskim trivaljnikom? Saj dizel vse prej kot da je slab, a Peugeotov trivaljnik je po moji izkušnji naravnost odličen. Če se odpovem udobju avtomatike, pa je hkrati cenejši in prav zmerno požrešen. Če vkalkuliram še stroške cenejše registracije in servisov v primerjavi z dizlom, potem se samo od sebe postavlja vprašanje: pa zakaj bi mi dizel sploh prišel prav?
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Dokler bo moj 1,6 dizel v povprečju kuril 4,3l/100 mi ni treba solit pameti kaj je rentabilno ln to bencinar z 7,3l porabe.
Ampak ste pa kljukci. Naslov pompozen: "najboljši avto..." , potem pa se začne pljuvanje: pa slabe lega na cesti, pa tresenje, pa slaba kamera, pa ni dovolj moči... Sploh pa - "pežo" pa "najboljši avto" gresta skupaj približno toliko kot krokodil in koza.