No, dejansko je imela v mislih barvno osvetlitev armaturne plošče, ki se obarva glede na vrtljaje, način prestavljanja. Pa seveda ledice, ki jih predhodnik še ni imel. V grobem njen odgovor drži, kajti Honda je še nekoliko izboljšala vzmetenje, vizir je višji za sedem centimetrov – še vedno reguliran ročno. Povečan je prtljažni prostor in nasploh model deluje nekoliko bolj robustno in je bolj podoben crossturerju.
Na cesto
Prvo kar me je zmotilo, je bila seveda blokada motorja pri 7000 vrtljajih, kar je odločno prenizko. Motor ima sicer zadosti navora, tako da ga to rešuje pri nizkih vrtljajih. Vse to je del Hondine ideje o nizkih stroških vzdrževanja, nizki porabi, nasploh motorju, ki uporabnika ne bo veliko stal. Kompromis je pa seveda ta, da bo moral biti tudi zato bolj nežen pri odpiranju plina. Mimogrede, motor je potrebno servisirati le vsakih 12 tisoč kilometrov.
Prvotni model, ki je imel 670 kubičnih centimetrov, zasnovan po Hondi jazz, ki je bil prava uspešnica, je sicer zaradi svoje velikosti (majhnosti) dosegal nekoliko višjo končno hitrost, omejitev pa je imel denimo že pri 6500 vrtljajih.
Tako kot je veljalo za prejšnji model, velja tudi za tega, glede na način vožnje, ki ga NC 750x omogoča, se splača doplačati še 800 evrov za avtomatski menjalnik z dvojno sklopko.
Takšen motocikel vam ne bo služil le za dnevno primestno vožnjo kot nekakšen velik skuter z boljšim vzmetenjem, ampak vam bo omogočil veliko zabave tudi med vikendi. Motor je primeren tako za začetnike kot za bolj izkušene motoriste.
Tehnični podatki
Motor: tekočinsko hlajeni, 4-taktni, 8-ventilski, vrstni dvovaljnik, SOHC
Prostornina: 745 cm3
Največja moč: 40,3 kW (54,8 KM) / 6.250/min
Največji navor: 68 Nm / 4.750/min
Zagon: električni
Vbrizg goriva: elektronski vbrizg PGM-FI
Dimenzije (d x š x v): 2,230 x 845 x 1,350 mm
Medosje:1.535 mm
Višina sedeža: 830 mm
Posoda za gorivo: 14,1 l
Pnevmatika spredaj: 120/70-ZR17
Pnevmatika zadaj: 160/60-ZR17
Zavore: K/K, ABS
Masa: 220/230kg DCT (pripravljen za vožnjo)
Cena : 6.990 evrov