Primerjava. Krog po Sloveniji je razkril, kje so prednosti 1,5-litrskega štirivaljnega turbodizelskega ford focusa in kaj ostane trivaljnemu 1,0-litrskemu turbobencinskemu agregatu.
Izbira. Na 290 kilometrov dolgi trasi, ki je vodila iz Ljubljane, Bohinjske Bistrice, vzpona na Soriško Planino in spusta do Mosta na Soči, Ajdovščine in nazaj do prestolnice, smo soočili dva najnovejša forda focusa s povsem različnima pogonskima strojema, za katera verjamemo, da bosta med najbolje zastopanimi nakupnimi izbirami.
Na dizelski strani je bil karavanski predstavnik z povsem novim 1,5-litrskim TDCi pogonskim strojem z močjo 88 kilovatov (120 KM), ki smo ga primerjali s petvratno kombilimuzino z 1,0-litrskim trivaljnim turbobencinskim agregatom z 92 kilovati moči (125 KM), ki je trikrat zapored prejel najvišje priznanje za mednarodni motor leta. Oba avtomobila moč na kolesi prenašata s pomočjo šeststopenjskega ročnega menjalnika.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
zanimivi nasveti, sam sem bil leta prilepljen terenec na dizlove motorje, sedaj kot upokojenec pa prisegam na bencinarja, kolikor več bencina porabim pa prihranim na rezervnih delih...dizel je res dražji za vzdrževanje.