Toyota postaja vse manj osamljen igralec na trgu hibridnih vozil. Kia je celo pred Toyoto in njenim C-HR predstavila hibridNega športnega tereneca NIRA. Pri Korejcih smo se s hibridno tehnologijo (optima) in električno (soul), že pobližje spoznali, ampak, ali so lahko v tako kratkem času ujeli Toyoto, ki ima za seboj 20 let razvoja hibridov? Testirali smo hibridnega križanca kia niro.
Pri Kii so se hibridne zgodbe v osnovi lotili enako kot pri Toyoti, s kombinacijo bencinskega in električnega motorja in baterije, a hkrati zelo drugače, z uporabo dvosklopčnega robotiziranega samodejnega menjalnika. To naj bi bila bistvena prednost nira pred Toyotinimi hibridi in edinim tekmecem v razredu hibridov križancev C-HR, ki ponuja brezstopenjski CVT samodejni menjalnik. Dvosklopčni menjalnik je manj neopazen, manj slišnen, saj ne "tuli," kot brezstopenjski menjalnik, ko odločno pohodimo stopalko za plin ali pri vožnji v klanec. A o tem kasneje.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Se strinjam s tabo. Hibrid je res ustvarjen za mesto. Ključno je po mojem predvsem to, da je hibrid v primerjavi z dizli precej bolj ekološki in v smislu izpuha čist, kar je ključno pri tistih, ki se vozijo predvsem… ...prikaži več po mestu in na krajših razdaljah. Že to, da se dizel ogreje in da začne katalizator pravilno delovati, traja zlasti pozimi celo večnost.
To je tipična napaka, da gledaš le končno porabo. Gre za alternativo dizlu s samodejnim menjalnikom, glede na to, da gre za križanca, je poraba dokaj primerljiva. Je pa treba upoštevati še vse preostale stroške lastništva in največja težava je,… ...prikaži več da ljudje kupujejo dizle, čeprav delajo kratke razdalje in malo kilometrov. Dolgoročno je hibrid veliko cenejši od dizla, sploh, ko pri dizlu začne kaj crkovati.
Jaz sem tudi vozil oba, pa je razlika v hrupu res velika. Toyota kriči med priganjanjem kot histerična ženska. CVT ne spada v tak avto. Oblika je pa stvar okusa, a se mi zdi, da se vožnje v vesoljski raketi… ...prikaži več precej hitro naveličaš. Niro je po tej plati res precej bolj klasičen, je pa hkrati tudi bolj racionalen in nasploh prostoren in uporabniško prijeten avtomobil v smislu družinske rabe. Pri toyoti se pa vse začne in konča pri šopirjenju, dejanska uporabnost pa ni.