Ravno ko pride na vrsto najboljši del doslej, se zgodba nenadoma konča. Labodji spev ford focusa bo ostal v trajnem spominu.
Gotovo že veste, da Ford postopoma ukinja vse modele s termičnim pogonom ter se v prid tistim z višjo dodano vrednostjo (maržo) odpoveduje tradicionalnim modelom. In da bo focus, ki je bil mimogrede zmagovalec Prima primerjalnega testa v hudi konkurenci njemu podobnih, po izteku zdajšnje generacije čez dve leti odpeljal v zgodovino. Tam ga bo že čakala fiesta.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Vozil sem dva avta s to motorizacijo: Focus z avtomatskim menjalnikom, NE hibrid, poraba po AC preko 8 l/100 km. Drugi je bil Puma, hibrid, ročni menjalnik, poraba po AC preko 7 l/100 km. Pri vožnji med 100 - 130… ...prikaži več km/h. Sklep: navita kosilnica, pri kateri je šlo zaradi downsizinga vse narobe. Poraba 5,5 l - koga zavajate?! Žalostno, da bi politično nekorektni dizel dejansko porabil okoli 5 l/100 km.
skoraj 29.000 € a MG suv na bencin stane 17000€ dva avta dobim . skoraj. naj kar gre v pozabo. pa ne sam fokus in fiesta cel ford.