Včasih se zdi, da se kakšen avtomobil ob medgeneracijski prenovi ni prav veliko spremenil, kar bi lahko veljalo tudi za Toyotin prav pred kratkim še najmanjši križanec C-HR. A za to so pri Toyoti imeli precej dober razlog.
Toyota C-HR je bil namreč v času predstavitve pred dobrimi tremi leti prvi znanilec oblikovne preobrazbe japonske avtomobilske znamke, ki je z njim dokončno odvrgla stereotipni sloves proizvajalke tehnično zelo dobrih a slogovno ne ravno navdušujočih avtomobilov. C-HR je bil namreč pravo nasprotje te stereotipne podobe, saj je šlo za majhnega kupejevskega križanca (ime C-HR je kratica za »Coupe High Rider« oziroma »kupe, ki se visoko vozi«), predstavnika posebnega razreda torej, ki je oblikovno izstopal celo med najbolj zanimivimi tekmeci. In takšen ostaja še naprej.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Si želiš najti žensko za eno noč? Pojdi –– Bredhot.Com
fotografija motornega prostora pove vse, vse dvojno, vse od fosilca in električnega, tudi stroški vožnje in vzdrževanja, servisa