Preprosta drznost. In presneto hitra tudi. Tako bi lahko opisali enega najbolj zanimivih električnih vozil na našem trgu v tem hipu. Vžge se ga z zadnjico.
Volvo C40 je nekaj posebnega. Kar je nekako logično, saj je križanec. A je drugačen tudi znotraj segmenta križancev. Veliko pove že črka C v imenu, ki je bila v zgodovini švedske znamke tradicionalno namenjena le dvovratnim kupejem - C30, C70. Sodobni C40 je še vedno kupe, a ima štiri oziroma pet vrat in je precej dvignjen od tal. Je kot nekakšen derivat uspešnice XC40, a ima streho v obliki loka in zato nosi videz elegantnega upornika. Volvo je torej storil nekaj podobnega, kot je Škoda naredila z enyaqom coupejem, ali pa Audi s Q4 e-tronom.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
https://www.tiktok.com/@familyskeeperjosh/video/7220326544525348098?is_from_webapp=1&sender_device=pc
Kakšna žalost; Iz avtov z dosegom 700 - 1000 km šaltamo na avte z dosegom 350 km v idealnih pogojih kar pomeni dobrih 200 km.