Zgornja trditev zahteva nekaj pojasnila, saj niti ni povezana prav z oplom crosslandom kot takšnim. Opel namreč v okviru dodatne opreme za svoje avtomobile že nekaj časa ponuja tudi pripomočke za olajšan, praktičen in predvsem varen prevoz psov.
Pri Oplu pravijo, da je prevozu psa v avtomobilu treba nameniti ustrezno pozornost, saj bi se lahko, če ne bi bili ustrezno zavarovan in ločen od ostalih potnikov, v primeru nesreče ranil ali celo poškodoval voznika ali sopotnike.
Zato, pravijo, bi morali vedno izbrati eno od treh varnih oblik prevoza psa. To pomeni, da naj bo pes na zadnjih sedežih pripet s posebnim varnostnim pasom ali pa da je med vožnjo od ostalih potnikov ločen z zaščitno mrežo prtljažnika ali v transportnem boksu, odvisno od tega, kako velik je. Vse to in še nekaj dodatnih stvari, kakršna je denimo zaščitna prevleka za sedeže, ponujajo tudi v okviru njihove dodatne opreme, ki je seveda na voljo tudi v oplu crosslandu.
Preskušena kombinacija
Sicer pa je bil testni opel crossland povsem, takšen kot tudi vsi drugi opli crosslandi z 1,2 litrskim turbobencinskim motorjem z močjo 96 kilovatov in v kombinaciji s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Kombinacijo smo v različnih avtomobilih iz skupine Stellantis že dodobra spoznali in tudi v oplu crosslandu dobro deluje.
Pravzaprav je tako motorizirani crossland celo zelo živahen in gotovo se vam ne bo zdelo, da bi bilo moči morebiti lahko več. Tudi menjalnik deluje povsem solidno, čeprav ne brez občasnega cukanja, predvsem med speljevanjem, poraba pa je z malce nad sedmimi litri še sprejemljiva, čeprav ne tako ugodna, kot piše v tehničnih podatkih.
Opel crossland ni več najmlajši avtomobil, saj navsezadnje že pričakuje naslednika in je v bistvu nastal še preden je Opel povsem postal del skupine PSA Peugeot Citroën, ki se je pozneje združila v Stellantis. Mlajši nasledniki lahko zato suvereno "skačejo" okoli njega ne le, ko gre za vozne lastnosti, pri katerih je crossland morda malce okoren, ampak tudi, ko gre za analogne merilnike namesto digitalnih in ne prav najbolj sodoben infozabavni sistem. Po drugi strani pa je v njem še vedno veliko intuitivnih analognih stikal, kar bo marsikomu všeč.
Praktičen avtomobil
A časovnega zaostanka crosslandu ne smemo preveč zameriti, saj gre za zelo prijeten avtomobil, ki morda prav zato, ker na cesti ni najbolj odrezav, lepo blaži neravnine in ponuja tudi solidno udobne in prostorne sedeže.
To velja predvsem za sprednje, saj na zadnjih ne skriva, da je vseeno razmeroma majhen avtomobil. Po drugi strani pa vzdolžni pomik zadnje klopi omogoča izbiro kompromisa med prostornostjo sedenja in velikostjo prtljažnika, ki se ga z zlaganjem naslonjala lahko poveča v precej solidno odprtino. Za svetel in zračen občutek v kabini pa poskrbi tudi panoramska sončna streha.
Testni opel crossland elegance 1.2 turbo start/stop je stal 28.143 evrov, kar ni malo. A treba je povedati, da za ta denar dobite soliden nabor opreme, poleg omenjene opreme za prevoze kužka še denimo udobne ergonomske sedeže, širok seznam asistenčne in varnostne opreme, učinkovite samodejne led žaromete in še marsikaj. Če pa se odločite za manj opreme in šibkejši motor, pa lahko opel crossland kupite že za 18.490 evrov, kar je, glede na trenutne razmere na trgu, že povsem solidno.
Opel crossland elegance 1.2 turbo stop/start
Motor: bencinski, trivaljni, 1.199 ccm
Največja moč: 96 kW (130 KM) pri 5.520 vrt./min
Največji navor: 230 Nm pri 1.750 vrt./min
Zmogljivosti: 198 km/h, 10,2 sekunde od 0 do 100 km/h
Dimenzija (D x Š x V v mm): 4.217 x 1.765 x 1.605, medosna razdalja 2.604
Prtljažnik (v litrih): 410–1.255
Poraba: 6,0 litra/100 km, izpusti CO2: 136 g/km (kombinirani cikel WLTP).
Cena v evrih: 28.143
Po kateri logiki je tak prtljažnik primeren za pse? Da skačejo čez ta bo privzdignjen del in si noge lomijo ali uničujejo lak/plastiko?! Ne rečem da kak border ali malinovec mebi (z lahkoto) skočil čez, bernardinca ali kaj podobnega z… ...prikaži več 80+ kilogrami si pa niti pod razno ne predstavljam.
Za pse bo