Citroën je že skoraj opuščenega C4 sprva obudil s križansko kombilimuzino C4, spomladi pa mu je dodal še križansko limuzino, ki je pridobila znak X na koncu imena. Tokrat smo jo vozili v električni obliki.
Citroën ë-C4 X, kot se imenuje križanska limuzina, ni le na videz, ampak tudi zares limuzina, saj se prtljažnik odpira povsem ločeno od kabine, torej gre za klasično trovolumensko zasnovo. Ta je sicer iz Evrope, razen v zgornjih in razkošnih avtomobilskih razredih, že skoraj izginila, a marsikje po svetu jo še močno cenijo. Morda so se zato pri Citroënu odločili zanjo, saj bo ta avtomobil, čeprav tega izrecno ne izpostavljajo, marsikje nasledil tudi nizkocenovni citroën C-elysee.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
profesor Baltič- beseda tedna je križanska.. to je beseda, ki jo uporabi polpismeni novinar, ko mu zmanjka besednjaka in mora napisat članek z vsaj enim stolpcem.
Ko ne bodo mogli prodat,bo pa cena padla,vredenost pa je cca 25K