Mercedes-benz 300 SLR Uhlenhaut coupe iz leta 1955 je bil na dražbi v Nemčiji prodan za sapo jemajočih 135 milijonov evov.
Gre za sloviti model z "galebjimi vrati", ki je bil eden najbolj zaželenih avtov druge polovice prejšnjega stoletja. A konkretni avto je poseben zato, ker gre za enega od samo dveh prototipov, ki sta dobila ime po Rudolfu Uhlenhautu, glavnemu inženirju Mercedesa v tistem obdobju.
Avtomobil je izdelal tovarnin dirkaški oddelek, zato je ima posebne prilagoditve in ima najvišjo hitrost kar 290 km/h. To je bil najhitrejši cestni avto v tistem obdobju. Enega od obeh izdelanih avtov je tovarna sklenila odprodati.
![Mercedes-Benz 300 SLR | Avtor: Mercedes-Benz AG](/media/img/21/87/cd5e3fdf3779792fc847.jpeg)
![Mercedes-Benz 300 SLR | Avtor: Mercedes-Benz AG](/media/img/90/c0/e8a4ce9d472b653eed6c.jpeg)
Za avto je milijone odštel neimenovani zasebni zbiratelj, ki pa je s tovarno Mercedes-Benz moral skleniti posebni dogovor. V skladu z njim bo avto še vedno na razpolago za razstave, kjer ga bo lahko občudovala tudi širša javnost. Drugi izdelani prototip ostaja v lasti tovarne.
Sredstva od prodaje gredo v posebni Mercedesov sklad, iz katerega znamka po vsem svetu štipendira nadarjene mlade znanstvenike s področja naravovarstva in razogljičenja.
Vodja avkcijske hiše Oliver Barker je poročanju portala Fortune dejal, da se je "gullwing" zapisal v zgodovino in zdaj s ceno stoji z ramo ob rami z največjimi umetniškim delom v zgodovini dražb. "Le malokdo je sanjal, da bi lahko ta dragulj avtomobilske zgodovine sploh kdaj bil na prodaj," je dodal.
Prodani 300 SLR je doslej najdražji avto v zgodovini presegel kar za 90 milijonov evrov. Doslej najvišjo ceno je na dražbi dosegel ferrari 250 GTO, letnik 1962. Leta 2018 so ga prodali za "skromnih" 42 milijonov evrov.
![Mercedes-Benz 300 SLR | Avtor: Mercedes-Benz AG](/media/img/80/84/f31aa58610977a4f3f0a.jpeg)
![Mercedes-Benz 300 SLR | Avtor: Mercedes-Benz AG](/media/img/ec/dc/afba1459000dcb7ea8b0.jpeg)
![Mercedes-Benz 300 SLR | Avtor: Mercedes-Benz AG](/media/img/ff/c9/f167ab80bdb070cdea7e.jpeg)
Jst mislm, da več tud ni vredn !
Niso me povabili... Najbrž ker ne delim vrednot firme, ki je zgubila na prvi dirkalni stezi proti AR vpričo Hitlerja.