Porsche 911 carrera bo poganjal 3,4-litrski šestvaljni motor z močjo 257 kilovatov (350 KM) in 380 Nm navora), 911 carerra S pa bo imela vgrajen 3,8-litrski agregat z 293 kilovati moči (400 KM) in 440 Nm navora. V ponudbi bo tudi samodejni sedemstopenjski Porschejev menjalnik PDK z dvojno sklopko. Novi 911 bo imel za 13 do 15 odstotkov nižjo porabo, 911 carrera s PDK-menjalnikom bo po tovarniških podatkih v povprečju porabila 8,5 litra goriva na 100 kilometrov.
Poudarek je bil tudi na zmanjšanju teže. 911 carerra z ročnim menjalnikom tehta 1380 kilogramov, pri Porscheju pa najavljajo tudi izboljšanje voznih sposobnosti, elektro-mehanični servovolan, aktivni tempomat s stop funkcijo, kamero za vzvratno vožnjo, kot tudi nove dimenzije. Novinec bo v primerjavi z aktualnim modelom daljši za 56 milimetrov, za 11 milimetrov nižji, medosni razmik pa bo večji za sto milimetrov.
Javnosti bo prvič razkrit 13. septembra na avtosalonu v Frankfurtu, na tržišču pa bo januarja leta 2012. Najprej 911 carerra/carrera z (350/400KM) v coupe in cabrio različici. Model s pogonom na vsa štiri kolesa bo naprodaj decembra prihodnje leto, leto kasneje pa še novi 911 turbo.
V načrtu so tudi modeli targa, GT3 in GT2 RS, pa tudi 911 plug-in hybrid, ki bi moral biti nared za prodajo leta 2015.
Podatki za porsche 911 Carrera S PDK
Motor: B6, 3800 ccm
Moč: 293 kW (400 KM) pri 7400 o/min.
Navor: 440 Nm pri 5600 vrt./min.
Dolžina: 4491 mm
Širina: 1808 mm
Višina: 1290 mm
Medosni razmak: 2450 mm
Teža: 1420 kg
Pnevmatike (spredaj/zadaj): 245/35 R 20 / 295/30 R 20
0–100 km/h: 4,1 s
Največja hitrost: 302 km/h
Nürburgring Nordschleife: 7.40 min (15 sekunde hitreje od 997 C2S)
22
ogledov
To je novi porsche 911
Ena največjih premier na avtosalonu v Frankfurtu bo brez dvoma novi porsche 911 (tovarniška oznaka 911), ki po prvih uradnih fotografijah sodeč ne prinaša oblikovalske revolucije. Več pozornosti bodo pritegnili novi agregati.