Kompaktni model GLB ima lahko torej kar tri sedežne vrste, a se velikostno uvršča med modela GLA in GLC. Mercedes je ob prvi uradni predstavitvi serijske različice in kompletu uradnih fotografij izpostavil, da sta v zadnji vrsti dva ločena sedeža. Potnike tudi povsem zadaj ščiti bočna zračna blazina, potnika v tretji vrsti pa nista prikrajšana niti za držala za pijačo in številna odlagališča. Tudi vhod USB-C se najde povsem zadaj. V potovalni kabini najdemo do štiri isofix priključke za otroške sedeže.
Če stranka ne potrebuje sedmih sedežev, potem lahko izbere pet sedežev, sedeži v drugi vrsti, pri katerih lahko nastavljamo naklon hrbtnega dela, pa se lahko poklopijo v razmerju 40:20:40. V petsedežni postavitvi je prostora v prtljažniku 560 litrov, ali 65 litrov več kot v konkurenčnem BMW X1. V primeru podrtja druge sedežne vrste je za prtljago 1755 litrov prostora, ko je v vozilu postavljenih vseh sedem sedežev pa 130 litrov.
Medosje je sicer dolgo kar 2,829 metra (v dolžino meri 4,634 metra, širok je 1,890 metra in visok 1,9 metra).
Dizajn po aprilskem razkritju koncepta ni več velika skrivnost. Spremenilo se ni prav veliko. Škatlasta zasnova prinaša prostorno notranjost in samosvojo zunanjost z vpadljivim sprednjim delom z oglatimi žarometi in različnimi rešetkami za zajem zraka (odvisno od različice), s katerimi je bolj podoben največjemu SUV v paleti GLS kot najmanjšemu GLA. GLB je standardno opremljen s strešnimi nosilci, da je namenjen tudi neasfaltiranim potem, izdajajo še zaščiteni koloteki in poudarjena zaščita podvozja. Kupci bodo lahko izbrali prilagodljive LED žaromete kot tudi LED prednje meglenke.
GLB je dobil vse tehnološke bombončke, ki jih poznamo že iz ostalih kompaktnih modelov z zvezdo v nosu. To pomeni digitalno armaturno ploščo, sedeže, ki grejejo, hladijo in masirajo, ambientalno osvetlitev, multimedijo z umetno inteligenco, sistemi za pomoč vozniku pa so prevzeti iz razrednega prvaka razred S.
GLB lahko v določenih situacijah delno vozi avtonomno. Sistemi v novem mercedesu vključujejo tudi pomoč pri aktivnem krmiljenju, pomoč pri aktivni menjavi voznega pasu in aktivno pomoč pri parkiranju s sistemom Parktronic.
Na voljo je stalni štirikolesni pogon 4matic, ki omogoča različne načine delovanja (Eco/Comfort, Sport in Off-Road) in na ta način navor razporeja med prednjo in zadnjo osjo.
Motorna paleta bo zelo podobna tisti v razredu A, le, da bodo vstopni modeli nekoliko zmogljivejši glede na večjo maso in velikost.
Mercedes bo model GLB prodajal v tovarni v Mehiki, prve primerke pa lahko na cestah pričakujemo še to jesen.
Mercedes bo model GLB prodajal v tovarni v Mehiki, prve primerke pa lahko na cestah pričakujemo še to jesen. Kje jih bo pa proizvajal?