Nismo se zmotili v imenu - če je bilo enemu najbolj cenovno ugodnih športnih avtov prej ime GT 86, se zdaj imenuje GR 86. S tem Japonci poudarjajo, da gre za nov izdelek iz hišne športne delavnice Toyota Gazoo Racing (TGR), ki nam je že dal dva tako dobra serijska avta: GR supra in GR yaris. GR 86 se bo po zmogljivostih, namenu in ceni umeščal vmes med oba. Z njim bi moralo zelo zabavno peljati tudi po pravih dirkaških pistah.
Znano je, da je Toyota tudi novo generacijo 86 razvijala skupaj s Subarujem, ta je svoj drugi BRZ predstavil že pred tedni. A subaruja druge generacije za razliko od toyote v Evropi ne bomo več videli, saj je postalo jasno, da ga tostran Atlantika ne bodo prodajali.
Podobnosti med avtoma obeh znamk je še naprej veliko, tudi GR 86 uporablja Subarujev 2,4-litrski atmosfersko polnjeni bokser štirivaljnik, ki nadomešča stari 2,0-litrski stroj. Za Evropo tehnične številke še niso potrjene, a za japonski trg bo avto na zadnji par koles tudi ob pomoči delne zapore diferenciala spravil 170 kilovatov (232 KM) moči in 250 Nm. To je več kot 20 kilovatov več kot doslej. Ena od zelo športnih lastnosti bodo vrtljaji, saj se bo igla zavrtela vse do številke 7.400.
Po zaslugi močnejšega motorja bo avto pošprintal do prve stotice v 6,3 sekunde, kar je debelo sekundo hitreje. Serijski menjalnik je kakopak ročni šeststopenjski, na voljo pa bo tudi avtomatski z enakim številom prestav.
GR 86 je postavljen na isto platformo kot jo je uporabljal že predhodnik, le da so jo precej posodobili, zato je sama karoserija vzvojno precej bolj toga, medtem ko so maso ohranili pri nizkih 1.270 kilogramih, kar so dosegli tudi z uporabo lahkega aluminija. Pri Gazoo Racing so naredili celostno evolucijo upravljanja in obnašanja podvozja, zato obljubljajo zelo športno obnašanje na cesti in v še posebej v zavojih.
Na zunaj je podatek o isti platformi s predhodnico zelo jasen, saj je oblika bolj kot ne evolucija kupejevske zasnove, ki pa so mu dodali novodobne pritikline, kot je LED osvetljava. Od Subarujevega izdelka so ga skušali jasneje ločiti tudi z drugačno motorno masko. Zadnji del je nagneten z različnimi elementi, med njimi še vedno izstopata dve izpušni cevi.
GT 86 v notranjosti ostaja tipični 2+2 avto, a je dobil veliko dodatnih tehnologij, vključno s sedempalčnim digitalnim zaslonom za voznika in osempalčnim sredinskim zaslonom infozabavnega sistema. Seveda je dobil tudi vse potrebne elektronske pripomočke, saj je predhodnik iz leta 2013 pripadal še generaciji, ki ni poznala niti AEB.