Avto
513 ogledov

Touareg 200 kg lažji in stokrat boljši

1/44
Žurnal24 main
Volkswagen touareg predhodnika prekaša v vseh pogledih, najpomembneje pa je da to ne velja za ceno.

Pred nastopaško konkurenco prednjači glede terenskih zmogljivosti in napredne tehnike, ponuja pa tudi zgledne vozne lastnosti na asfaltu. Tri-litrski dizel in osem stopenjska avtomatika se izkažeta za logično izbiro, ki je lahko v določenih pogledih tudi ekonomična.

Oblikovno tipičen VW...
Zunanjost je ukrojena po zadnjih hišnih modnih zapovedih, ki gredo dobro v korak tudi z tistimi, ki veljajo na splošno na svetovnem trgu. Od predhodnika se razlikuje toliko, da ne morete zgrešiti, da gre za novi model, obenem pa se oba modela ne razlikujeta kot noč in dan. Oblikovalci so drugačnost iskali predvsem pri izgledu motorne maske in svetil, ki tako spredaj kot zadaj svetijo s pomočjo unikatno oblikovanih LED svetil, ki mu dajejo nezmotljiv pečat.  

… enako velja tudi za notranjost
Znotraj prinaša pričakovano ergonomijo in materiale, stikala pa so sorodna zadnjim VW modelom, le da izgled teh nadgrajuje ceni primerno. To pomeni, da je volanski obroč bolj prestižen, kar so dosegli z dodajanjem piano črnine, stikala klimatske naprave so ozaljšana z aluminijem, na dotik občutljiv ekran pa meri 6,5 palca in omogoča prikaz tudi sistemu area view. Slednje pomeni svojevrstno novost, kjer štiri širokokotne kamere prikazujejo praktično celotno okolico avtomobila, kar je glede na 4,8 metra, kolikor meri v dolžino več kot dobrodošlo.

VW touareg | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 

Obilo napredne tehnike

Glede napredne tehnike pa se tu še ne ustavi, del testnikove opreme so namreč poleg radarskega tempomata, bila še sistema lane assist in side assist, ki skrbita da se voznik drži voznega pasu in ga opozarja pred vozili v mrtvem kotu. Oba delujeta dobro, predvsem pa nemoteče. Med posebnosti štejemo še start&stop, vlečno kljuko z električnim izvlekom in električni spust zadka za lažje natovarjanje. Če slednjega hvalimo, pa prvega zaradi potrebe po moški roki, ne.
   Glede prostora dileme ne bo, saj se dovolj udobno sedi v obeh vrstah, bi si pa pri prednjih sedežih želeli nekoliko daljši sedalni del, kar bi rešili z nastavljivim podaljškom. Se pa sedeži pohvalijo z izdatno mero bočne opore in všečnim dvobarvnim dizajnom. Imitacija lesa je kakovostna, hvalimo tudi ambientalno razsvetljavo, manj pa sredinski naslon za roko, ki se odpira nerodno, skriva pa v sebi velik predal.

Zmogljiv, uglajen tri-litrski dizel
V nosu se vrti preverjeni trilitrski dizel, ki se zdi da je glede na poslanstvo touaregu tudi najbolj pisan na kožo. V tokratnem izdanju (motor so konkretno prenovili), zmore 176 kilovatov in 550 Nm, večjo novost pa predstavljata sistem start&stop katerega delovanje hvalimo in osemstopenjska avtomatika, ki nudi izdatno mero udobja v načinu sport pa pokaže tudi športni talent. V bistvu mu lahko zamerimo le dejstvo, da nima prestavnih ročic na volanu, zaradi kratke in odzivne ročice pa pozabimo tudi na to. Vozne lastnosti so zahvaljujoč zmogljivemu podvozju odlične, vzmetenje pa v načinu comfort res pomeni udobje in v načinu sport prinaša dinamične občutke. Vmesna stopnja – normal pa se razmeram na cesti in voznikovim ukazom sproti dovolj hitro prilagaja.

VW touareg | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

 

Štirikolesni pogon prav tako opravičuje terensko poslanstvo, kar gre zahvala tako osnovni (prilagodljivi štrikiolesni pogon s sredinsko zaporo diferenciala) kot dodatni terenski opremi v obliki nastavitve višine vzmetenja, zadnjega diferenciala in reduktorja.  

 

Glede porabe presenečenj ni, saj glede na dobri dve toni suhe teže (2174 kg) ni pričakovati rekordov. Kljub temu pa lažja noga porabo spusti k devetim, z zmernim pospeševanjem pa se ustavi pri desetih litrih, kar ni glede na vse ni slab dosežek.

Konkurenca cenejša, a ponavadi manj napredna
Glede cene lahko rečemo, da na trgu najdemo tudi cenejše premium suve, le redki pa zmorejo za to ceno ponuditi toliko udobja, odlične vozne lastnosti ter toliko talenta za premagovanje težje prevoznih terenov. Če v enačbo vključimo še obilo napredne opreme in ekonomičen dizel potem je jasno, da bo touareg vsaj toliko uspešen kot predhodnik.

VW touareg 3.0 TDI V6 bluemotion technology
Motor: 2.967 cm3
Vrsta: šestvaljni dizelski
Moč: 176 kW (240 KM)/ med 4.000 in 4.400 vrtljaji na minuto
Navor: 550 Nm/ med 2.000 in 2.250 vrtljaji na minuto
Poraba: 10,5 litra/100 km, 199 gramov CO2
Zmogljivosti: 218 km/h, 7,8 sekunde od 0-100 km/h
Mere (DxŠxV) (v mm): 4.795x1.940x 1.709, medosna razdalja 2.893, prtljažnik (v litrih): 580- 1.642
Cena: 54.155/77.868 EUR

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.