Pri Toyoti so predstavili še tretjega člana nove družine corolla. Po kombilimuzini in karavanu prihaja na evropski trg tudi limuzina (saloon). V primerjavi s prvima dvema naj bi bila najbolj prestižni družinski član.
Pri zunanji podobi je corolla storila velik korak naprej v primerjavi z dosedanjo "niti-niti" obliko. Sprednji del je manj agresiven kot pri ostalih dveh corollah, svetila so ozka. Gladke limuzinske linije se zaključijo v mehkem in kratkem zadku.
V notranjosti je spredaj enaka ostalima dvema corolloma, tu sta tudi 8-palčni sredinski zaslon in 7-palčni zaslon pred voznikom. Avto krasi pester nabor različnih asistenčnih sistemov.
Ker je medosna razdalja v primerjavi s kombilimuzino podaljšana, tako kot pri karavanu, je v drugi vrsti precej prostora za noge. Tudi limuzina ima večvodilno vpetje podvozja zadaj.
Glavnina limuzin bo opremljena z 1,8-litrskim hibridnim sklopom, dizla seveda ne bo.
dezurni@zurnal24.si
to je res daje toyota prestižna korola hibrid je zakon jaz imam rav 4 hibrid in sem vesev da manj pokuri bencina dizel jepa smrduh to pa jaz nemaram tisti ki zagovarjajo dizl so vosli