Novo usmeritev oziroma novo zasnovo prodajnega salona, ki temelji kombinaciji doživetja znamke in vseh mobilnostnih storitev, je Toyota najprej predstavila pri francoskem trgovcu v kraju Eragny-sur-Oise, zdaj pa bo koncept širili po Evropi, tudi v Slovenijo.
Nova zasnova prodajnega salona je sestavni del nove misije Beyond Zero, kar namiguje na drugačno, elektrificirano sedanjost in prihodnost. Toyota bo letos predstavila tudi svoje prvo 100-odstotno električno vozilo.
Z novo zasnovo prodajnih salonov želijo svojim strankam zagotoviti drugačno doživetje blagovne znamke in jih seznaniti z vsemi mobilnostnimi storitvami znamke Toyota. Toyotin razstavni prostor je po novem organiziran okoli življenjskega prostora, kjer kupci komunicirajo z blagovno znamko tako s strokovno usposobljenim osebjem kot tudi s pomočjo digitalnih orodij.
Od športnih do električnih avtomobilov
V novem prodajnem okolju bodo zasnovana posebna področja, ki skupaj predstavljajo celotno paleto izdelkov in storitev podjetja, od novih vozil znamke Toyota, izdelkov Toyota Gazoo Racing, baterijskih električnih vozil znamke bZ, rabljenih vozil, poprodajnih storitev in storitev Kinto Mobility Services.
Različna interaktivna digitalna orodja strankam zagotavljajo posebno izkušnjo, ki jim omogoča, da raziščejo različne vidike blagovne znamke in njenih izdelkov ter mobilnostnih rešitev.
Strokovno usposobljeni prodajalci bodo na voljo za različne nasvete in podporo.
kako je smart hotel prodajat avte pa pogorel. moje mnenje zarad mene lahko pride prodajalec k meni na dom kot oni k prodaja sesalnike. samo da bo avto na koncu imel nižjo ceno, kot pa bi jo imel v razkošnem… ...prikaži več salonu in z paleto hostes in neumnimi prodajalci, ki ne vedo nito to kolk koles ma avto vedo pa vse popuste.