Zunanje mere nove, tretje generacije BMW X1 se ujemajo z originalnim X3. Medtem, ko bi lahko običajno grajali proizvajalca avtomobilov, ker po nepotrebnem povečuje svoje avtomobile, se X1 rast zelo dobro obrestuje, tako po oblikovni kot praktični plati. To je eden izmed pametnejših, manj kontroverznih modelov BMW zadnjih let, ki se ponaša z veliko prostora in nekaterimi odraslimi tehnološkimi sistemi v notranjosti.
Arhitektura novega BMW X1 omogoča prilagodljivo proizvodnjo modelov s popolnoma električnim pogonom, priključnimi hibridnimi sistemi in motorjem z notranjim zgorevanjem na enem tekočem traku v tovarni BMW Group v Regensburgu.
Večji in zelo digitalen
Novi model meri 4,5 metra v dolžino (do 53 mm več od predhodnika), 1,845 metra v širino (+24 mm) in 1,642 metra v višino (+44 mm). Večja je tudi medosna razdalja (+22 milimetrov). Vse to se odraža v bolj razkošno odmerjenem prostoru v kabini.
Nov dizajn zaznamujejo pokončni sprednji del z veliko ledvičko BMW, skoraj kvadratnega videza in tankima žarometoma v polni LED tehnologiji. Na boku izstopajo izklesani blatniki, potopne kljuke na vratih in dolg strešni spojler, ki so bili med odločilnimi prijemi, da so dosegli odličen količnik uporab zraka (CD = 0,26). Zadek je širok z ozkim oknom in tankimi LED-lučmi. 17-palčna platišča iz lahke zlitine so standardna, največja platišča merijo 20 palcev.
Digitalna tehnologija je podobna kot pri iX, ki velja za BMW zastavonošo. To pomeni, da so v X1 pri BMW ponudili tudi glasovno upravljanje prek BMW Intelligent Personal Assistant in ukrivljen zaslon s funkcijo na dotik, kar prinaša znatno zmanjšanje števila upravljalnih elementov. Armaturna plošča je tanka, dodani so ozki zračniki. Navidezno lebdeči naslon za roko z vgrajeno nadzorno ploščo vključuje prestavno ročico popolnoma novega videza ter gumb za nastavitev glasnosti zvočnega sistema in druge funkcijske gumbe. Nov je tudi podstavek za pametne telefone v spodnjem delu sredinske konzole, opcijsko z brezžičnim polnjenjem za združljive naprave.
Družinski prtljažnik
Prtljažnik je mogoče razširiti s 540 na največ 1600 litrov (BMW iX1 in priključni hibridni modeli: 490–1495 litrov). Standardna naslonjala zadnjih sedežev je mogoče ločeno zlagati v razmerju 40 : 20 : 40, opcijsko pa jih lahko nastavite tudi po naklonu. Opcijsko je mogoče zadnjo sedežno klop pomikati naprej in nazaj do 13 centimetrov, vendar le pri modelih z motorjem z notranjim zgorevanjem.
Opcijsko vlečno kljuko lahko v položaj za vleko pri BMW X1 zdaj prvič namestite električno. Največja dovoljena obremenitev je do 2000 kilogramov, odvisno od različice modela.
Novi so sedeži, ki lahko razvajajo v novem usnju, opcijska športna sprednja sedeža sta opremljena z izrazitimi bočnimi stranicami in ramenskim predelom. Ponujajo tudi masažno funkcijo.
Standardne opreme je bistveno več kot v predhodniku. Samodejna klimatska naprava z dvo-območnim upravljanjem, usnjen športni volan, navigacijski sistem, opozorilo pred čelnim trkom in parkirni asistent, vključno s kamero asistenta pri vzvratni vožnji. Opcijsko k premijskem vzdušju prispevajo ambientalna razsvetljava, panoramska steklena streha in sistem prostorskega zvoka Harman Kardon.
Nekaj pomembnejših tehnologij v novi generaciji X1
asistent za krmiljenje in ohranjanje vozila na voznem pasu
aktivni asistent za uravnavanje hitrosti s funkcijo Stop & Go
aktivna navigacija funkcija opozarjanja na izstop iz vozila
projektor BMW Head-Up Surround View, Remote 3D View BMW Drive Recorder in Remote Theft Recorder.
Notranja kamera omogoča trenutne posnetke ali slike iz notranjosti, poslane na uporabnikov pametni telefon.
V vozilu je mogoča uporaba osebne kartice eSIM, zasnovane za peto generacijo mobilne tehnologije.
Aplikacija My BMW zagotavlja univerzalni digitalni vmesnik, ki se lahko uporablja tudi za nadzor postopka polnjenja pri BMW iX1 in priključnih hibridih.
BMW ConnectedDrive Upgrades omogoča integracijo novih in posodobljenih funkcij vozila.
Elektrika, bencin, dizel, kombinacija ...
Povsem električni BMW iX1 xDrive30 s sistemsko močjo 230 kW/313 KM prek enega elektromotorja na sprednji in drugega na zadnji premi poganja vsa štiri kolesa. Doseg (po WLTP) je med 413 in 438 kilometrov. Na voljo bodo priključni hibridni modeli s trivaljnim bencinskim motorjem, ki poganja sprednji kolesni par, in elektromotorjem, ki pošilja moč na zadnji kolesi. Ali pa bencinski in dizelski motorji s tremi ali štirimi valji iz najnovejše generacije modularnih pogonskih sistemov BMW Efficient Dynamics. Novi sedemstopenjski menjalnik steptronic z dvojno sklopko je standardno vgrajen pri vseh modelih s priključnimi hibridnimi in popolnoma zgorevalnimi pogonskimi sistemi, vključno z integrirano 48-voltno blago hibridno tehnologijo pri BMW X1 xDrive23i in BMW X1 xDrive23d. Na voljo bosta sta modela s sprednjim pogonom in dva z inteligentnim sistemom štirikolesnega pogona BMW xDrive.
Začetek nad 40 tisočaki
Za vstopni model z dvokolesnim pogonom in 1,5-litrskim bencinskim motorjem in močjo 100 kilovatov (136 KM) je treba odšteti 40.500 evrov. Vstopni dizelski X1 z dvokolesnim pogonom in dvolitrskim motorjem in 110 kilovatov moči (150 KM) stane vsaj 41.950 evrov. vstopni priključno hibridni X1 stane 46.250 evrov, povsem električni iX1 pa 53.800 evrov.