Avto
39 ogledov

Trivaljnik pot začenja v focusu

Ford focus karavan
1/7
Miha Pečoler
Novost. Ford bo novi trivaljni 1,0 EcoBoost pogonski agregat najprej ponudil v focusu, pozneje pa tudi v novem modelu B-max in tudi v C-maxu.

Ford je tudi v Sloveniji ponudil 1,0-litrski trivaljni motor, ki je njihov najvarčnejši bencinski motor do zdaj. S tem se je Ford pridružil drugim proizvajalcem trivaljnih motorjev, ki prihodnost vidijo v zmanjševanju motorjev.

Litrski motor, ki je kombiniran s petstopenjskim ali šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ima ob pomoči turbopolnilnika enake karakteristike kot 1,6-litrski štirivaljni motor. Motor tehta samo 97 kilogramov. Ford ga ponuja v kombinaciji s tehnologijo ECOnetic za zmanjševanje izpustov CO2.


Vsak tretji bo trivaljni

EcoBoost | Avtor: Ford Ford
Kupcem bo na voljo v dveh različicah, s 74 oziroma 92 kilovati. Šibkejša različica, na voljo bo le v kombinaciji s petstopenjskim ročnim menjalnikom, na prevožen kilometer ob tovarniško izmerjeni povprečni porabi 4,8 litra v zrak izpusti 109 gramov CO2, močnejša 114 gramov CO2, ob tem pa porabi pet litrov bencina. Slovenski uvoznik do konca leta načrtuje prodajo 400 focusov, od tega naj bi se tretjina kupcev odločila za novost. Kasneje bo novi agregat na voljo še v povsem novem modelu B-max in tudi v C-maxu.

Cena za petvratni focus z 1,0 EcoBoost s 74 kilovati se ob tri tisoč evrih popusta začne pri 13.370 evrih, za močnejšega z šeststopenjskim menjalnikom je treba odšteti 14.550 evrov. Najcenejši karavan stane 14.300 evrov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.