Novost. Ford bo novi trivaljni 1,0 EcoBoost pogonski agregat najprej ponudil v focusu, pozneje pa tudi v novem modelu B-max in tudi v C-maxu.
Ford je tudi v Sloveniji ponudil 1,0-litrski trivaljni motor, ki je njihov najvarčnejši bencinski motor do zdaj. S tem se je Ford pridružil drugim proizvajalcem trivaljnih motorjev, ki prihodnost vidijo v zmanjševanju motorjev.
Litrski motor, ki je kombiniran s petstopenjskim ali šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ima ob pomoči turbopolnilnika enake karakteristike kot 1,6-litrski štirivaljni motor. Motor tehta samo 97 kilogramov. Ford ga ponuja v kombinaciji s tehnologijo ECOnetic za zmanjševanje izpustov CO2.
Vsak tretji bo trivaljni
Cena za petvratni focus z 1,0 EcoBoost s 74 kilovati se ob tri tisoč evrih popusta začne pri 13.370 evrih, za močnejšega z šeststopenjskim menjalnikom je treba odšteti 14.550 evrov. Najcenejši karavan stane 14.300 evrov.