Hibridni sistem skupaj tvorita bencinski in električni motor, omogoča vožnjo izključno na bencin, le na elektriko ali oboje, saj med vožnjo bencinski in električni motor sodelujeta.
Litij-ionska polimerna baterija ima kapaciteto 13,8 kWh. Električni način vožnje voznik aktivira s pritiskom na gum EV. Pri Hyundaiju v tem primeru obljubljajo povsem električni način vožnje z dosegom do 50 kilometrov.
Glavni je 1,6-litrski bencinski motor T-GDI s 132,4 kW (180 KM), elektromotor pa ima 66,9 kW. Kombinirana moč je 195 kW (265 KM), največji navor pa 350 Nm.
Baterija se zahvaljujoč regenerativnemu zaviranju polni tudi med vožnjo. Priklopni hibrid prihaja z vgrajenim polnilcem z močjo 7,2 kW in ga lahko polnite na javni polnilnici z izmeničnim tokom, na domači polnilnici ali na gospodinjski vtičnici. Hyundai tudi za to vrsto pogona zagotavlja 5-letno tovarniško garancijo brez omejitve prevoženih kilometrov, garancija na baterijo je 8 let oziroma do 160.000 prevoženih kilometrov. Na voljo je le s štirikolesnim pogonom.
Cena je 37.990 evrov.
Športna oprema in dodatki N line
Tucsona N line ne boste zamenjali z drugimi različicami, saj ima številne oblikovne dodatke, ki jih je navdihnil svet motošporta. Še agresivneje zašiljen prednji del zaznamuje posebna različica parametrične maske N Line in širši stranski reži za zrak, LED žarometa pa imata črno obrobo.
Odbijač in odprtina za dotok zraka pod masko sta optično razširjena navzven, kar pripomore k bolj športnemu videzu. Tako sta višja in širša kot pri običajnem tucsonu. Zadek so oblikovalci dodatno poudarili z aerodinamično oblikovanim spojlerjem, ki ni več enak tistemu na klasičnem modelu, dobro vidna pa je tudi dvojna izpušna cev.
Stranski profil zaznamujejo pragovi v barvi karoserije. V barvo so odeti tudi obrobe kolotekov in odbijači, obrobe stranskih stekel krasi svetleče črna barva, ki zaznamuje tudi zašiljen C-stebriček.
Posebna je tudi kabina s športnima prednjima sedežema N Line, ki sta oblečena v kombinacijo črnega semiša in usnja, vanje pa so vtisnjeni logotipi serije N in rdeči kontrastni šivi, ki jih najdemo tudi na vratih in naslonu za roke. Ostali elementi, značilni za serijo N Line, se glede na izbiro motorja nahajajo bodisi na prestavni ročici ali na konzoli z gumbi samodejnega menjalnika. Strop je lahko v črni barvi, pedala in zaščita pragov pa sta iz aluminija.
Tucson N-Line je na voljo za celotno motorno paleto (bencinske, dizelske, hibridne in priključno hibridne PHEV različice= in sicer kot nadgradnja k opremskim paketom premium in impression.