Gre za letnike med 2007 in 2010. Pri modelih s šestvaljnim motorjem z dvojno turbino in neposrednim vbrizgom napaka na črpalki povzroča, da avtomobil vžiga dlje časa, kot je to običajno, istočasno pa na armaturki sveti lučka "Service Engine Soon" ali "Engine Malfunction", včasih pa se vključi tudi t. i. safe mode, ki ne dovoljuje pretiranega obremenjevanja. V Münchnu ocenjujejo, da bo potrebno črpalke zamenjati pri 40.000 vozilih modelov 335i (2007-2010), 135i (2008-2010), X6 xDrive35i (2008-2010) in Z4 sDrive35i (2009-2010). Malce drugačne, a še vedno težave s črpalko ima tudi model X5 letnika 2008 z V6 motorji.
Kot zatrjuje Gordana Kisilak z BMW Group Slovenija, vpoklic večinoma zajema avtomobile, ki so bili narejeni za ameriški trg. V Sloveniji niso prodajali različic, ki so predmet vpoklica, lahko pa da se po naših cestah vseeno vozi kakšen iz sivega uvoza, je dodala.
Kakovost na preizkušnji
To je drugi vpoklic za BMW v mesecu dni in že tretji v parih mesecih. Septembra so v ZDA odkrili napako pri delovanju zavornega sistema in vpoklicali nekaj sto tisoč vozil, julija pa je na servise romale še čisto sveža serija 5 in serija 5 GT zaradi težav s prikazovalnikom goriva.
Kot smo poročali, je Toyota, ki prav tako kot BMW kotira visoko na lestvici zanesljivosti, minuli teden objavila prostovoljni vpoklic kar 1,53 milijona svojih vozil. V Sloveniji sicer ni bil na prodaj noben od problematičnih modelov. Te dni pa je tudi Nissan več kot dva milijona svojih voznikov opozoril, da se bodo morali v prihodnje zglasiti na njihovih pooblaščenih servisih.