Na ljubljanskih ulicah smo naleteli na prav poseben avto, aston martin DBX. Ne, za volanom ni bil James Bond.
Model DBX je prvi suv te znamenite britanske znamke z več kot stoletno zgodovino, ki jo povezujemo z najbolj zahtevnimi športnimi tekmovanji, tehnično dovršenostjo in glamurjem. Svetovno slavo pa si je seveda Aston Martin pridobil tudi kot službeni avto filmskega agenta 007. Model DBX uporabljajo na dirkah F1 kot medicinski avto, s katerim je lahko zdravniška ekipa kar najhitreje na prizorišču morebitnega trčenja.
Na ljubljanski vpadnici smo dohiteli aston martin DBX s švicarskimi tablicami. Ko smo se zapeljali vštric z njim, smo opazili, kdo upravlja črnega lepotca, na katerem so bile nameščene tablice švicarskega kantona Vaud.
Za volanom je sedel šef evropske nogometne zveze Uefa Aleksander Čeferin.
Kam točno je bil namenjen, ne vemo, je pa zavil levo na križišču proti Murglam.
V verziji 707 je to najhitrejši serijski suv na svetu
DBX velja za najbolj uporabnega oziroma "družinski" model znamke, hkrati pa ohranja status zelo vozniškega avtomobila, s katerim bi bil tudi na dirkaški pisti lahko zelo hiter. Ima štirilitrski V8 bi-turbo motor, ki mu ga skupaj z menjalnikom dobavlja Mercedes. Na voljo je v dveh konfiguracijah, standardni in 707, začetna cena za več kot petmetrsko zverino pa krepko čez 200.000 evrov.
Če ima prva 405 kW (550 KM) moči, ki v značilnem trušču doseže prvih 100 km/h že po v 4,5 sekunde, potem je verzija DBX707 še za stopnjo bolj nora. Moč ima povečano na 520 kW (707 KM), pospešek do prvih 100 km/h pri tej zveri traja vsega 3,3 sekunde.
Najvišja hitrost je kar 310 km/h, s čimer skupaj s ferrarijem purrosangue velja aston martin DBX707 za najhitrejši suv na svetu.
Zanimivo je, da se je pred časom Čeferin zaradi stila življenja primerjal prav z Jamesom Bondom. V pogovoru za N1 je takrat dejal, da živi zelo dinamično in je praktično vsak dan na letalu, ko leti na drug konec Evrope. "Praktično živim kot neki James Bond. Življenje je dinamično, včasih tudi naporno. Ampak – sem dobro plačan za to, kar delam, to rad počnem in nobenega razloga ni, da bi tarnal nad utrujenostjo," je pojasnil za N1.
V Švici Čeferin prav gotovo nima veliko priložnosti za preizkus zmogljivosti svojega modela, saj je tam hitrost na avtocesti omejena na 120 km/h, kazni za neupoštevanje pa tako visoke, da zabolijo tudi zelo bogate Zemljane.
Letna plača Aleksandra Čeferina sicer po navedbah italijanskega športnega medija Calcio&Finanza vrti znaša več kot dva milijona evrov. To je kar primerno za lastništvo aston martina, za katerega je treba imeti globok žep ne le za nakup, temveč tudi vzdrževanje. Pri običajni vožnji se normna poraba giblje okoli 15 litrov bencina na sto kilometrov, tako da pot med Švico in Ljubljano samo na račun goriva olajša bančno kartico uporabnika za več kot 200 evrov.
https://nova24tv.si/video-ko-so-jankovici-in-ceferin-ze-vse-povedali
Pleh je kot vsi ostali
Nadvse "pomembna" novica. 99,99% Slovencev bi vsaj 5 let trpelo nepopravljive posledice v zvezi s spancem, če tega vi ne bi zapisali. Butalčki!!!